کد خبر: 48109
A
جاسمی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

۹۹ درصد مردم زلزله‌زده کرمانشاه پرخاشگری می‌کنند و برخی دست به خودکشی می‌زنند

نماینده کرمانشاه گفت: ۹۹ درصد مردم زلزله‌زده کرمانشاه ناراضی‌اند و پرخاشگری می‌کنند و دست به خودکشی می‌زنند چرا مسئولان فکر عاجلی ندارند.

۹۹ درصد مردم زلزله‌زده کرمانشاه پرخاشگری می‌کنند و برخی دست به خودکشی می‌زنند

به گزارش دیده بان ایران، سیدقاسم جاسمی طی بررسی گزارش کمیسیون عمران درباره عملکرد دستگاه‌ها در زلزله کرمانشاه گفت: امروز دو کمیسیون اصل نود و کمیسیون عمران گزارش خود را در این باره ارائه داده‌اند اما من از آقای تجری توقع داشتم این تقدیر و تشکرهایی که انجام شد را به زمانی دیگر موکول می‌کرد.

وی با اشاره به مصاحبه وزیر کشور پس از زلزله کرمانشاه گفت: وزیر پس از این حادثه گفتند که از ۱۴ شهرستان، ۹ شهرستان دچار آسیب شده است. ۱۸۰۰ روستا خسارت دیده است اما اقدامی صورت نگرفته و مردمی که یک بار در جنگ تحمیلی خانه‌هایشان تخریب شد، امروز بار دیگر در زلزله زندگی و شغل خود را از دست دادند.

جاسمی افزود: به این خانواده‌ها دو میلیون تومان داده شده به همراه یک وام ۱۲ میلیون تومانی که شاید این ۱۲ میلیون تا قبل از عید می‌توانست نقش ترمیمی داشته باشد اما با توجه به شرایط امروز در شرایط اقتصادی رقمی است که جبران نمی‌کند.

این نماینده مجلس با اشاره به سفر جهانگیری به مناطق زلزله زده گفت: ۹۹ درصد مردم زلزله‌زده کرمانشاه ناراضی‌اند و پرخاشگری می‌کنند و دست به خودکشی می‌زنند چرا مسئولان فکر عاجلی ندارند. اگر این اتفاق در کرمانشاه و تهران می‌افتاد شاید نمی‌توانستند جبران کنند. ما زلزله دوم را با ۵.۲ ریشتر تجربه کردیم که این هم خسارتی بیشتر است تحقیق و تفحص‌ها باید در این باره صورت بگیرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر