کد خبر: 48116
A

بدری: مردم انتظار دارند اتاق بحران جنگ اقتصادی شبانه‌روزی تشکیل شود

نماینده مردم اردبیل با اشاره به شرایط اقتصادی بیان کرد: مردم انتظاردارند که یک اتاق فکر برای جنگ اقتصادی تشکیل شود ئ شبانه روز کار کند.

بدری: مردم انتظار دارند اتاق بحران جنگ اقتصادی شبانه‌روزی تشکیل شود

به گزارش دیده بان ایران؛ صدیف بدری در جلسه علنی امروز مجلس در جریان بررسی اولویت‌ طرح اصلاح قانون چک گفت: اگر بنا است که تغییر دستورهای مجلس لزومی نداشته باشد که همین طرح در دستور کار مجلس قرار گیرد.اگر نیاز به تغییر دستور وجود دارد تمام دستورهای صحن علنی مجلس نیز باید تغییر کند. 

وی ادامه داد: اگر بنا است که به مسائل مهم کشور بپردازیم باید مسائل اولویت‌دار به صورت فوق‌العاده در  دستور کار گیرند بنابراین باید مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را هر چه سریعتر رسیدگی کنیم.  مردم از نظر معیشت و اقتصاد دچار چالش هستند بنابراین در جنگ اقتصادی باید اولویت‌بندی  شود.  دولت و مجلس با این مدیریت معمولی امکان مقابله با این جنگ اقتصادی را نخواهند داشت. 

نماینده مردم اردبیل گفت: مردم انتظارم دارند اتاق بحران جنگ اقتصادی به صورت شبانه‌روزی تشکیل داده شود و راهکارهای مناسبی برای برون رفت از این مشکلات برای مردم تشکیل دهیم.  با این روند کنونی وضعیت اقتصادی بهتر نخواهد شد. بنابراین یا باید به مسائل اقتصادی کشور که همان اولویت اصلی است توجه کنیم و یا اصلا لازم نیست این طرح را خارج از دستور بررسی کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر