کد خبر: 48160
A

پرویز سروری: امروزه فقط آقا زاده ها رشد کرده اند

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: عده ای از انقلابی گری استعفا داده اند اما از پست های انقلابی استعفا نداده اند و معتقدند که امروز هر آنچه بدست آورده اند، سهم آنها از انقلاب است.

پرویز سروری: امروزه فقط آقا زاده ها رشد کرده اند

به گزارش دیده بان ایران؛ پرویز سروری گفت: نقطه آفت انقلاب اسلامی همینجاست زیرا فلسفه وجودی انقلاب، از بین بردن تبعیض و بی عدالتی و رانت و فساد بود، اما امروزبعضی از افرادی که مدیریت کشور را بدست گرفته اند، به اشرافی گری روی آورده و به نوعی خودشان را در منزلت و جایگاه ویژه ای می بینند.

وی ادامه داد: این ها تصور می کنند باید میزان برخورداری شان از موقعیت های اجتماعی و اقتصادی نسبت به دیگران بیشتر باشد و در واقع این همان آفتی است که انقلاب رسول الله را در برگرفت.وی تاکید کرد: کسانی بودند که با زحماتشان انقلاب پیامبر را یاری کردند، مثل طلحه ها و زبیرها و بی تردید فداکاری آنها در تاریخ زبانزد است، این ها اصحاب صفه بودند و در مسجد نبی برای جهاد آماده بودند و همه امکانات مادی و معنوی را ترک کردند، برای اینکه به اسلام و دین خدمت کنند.

سروری افزود: یکی از این قوانین مربوط به مباحث حقوق و مزایاست و هر سال می گویند، 10 یا 15 درصد به حقوق کارمندان افزوده می شود اما آن مدیری که 10 میلیون حقوق می گیرد، رقم حقوقش یک میلیون افزایش می یابد اما آن کسانی که یک میلیون حقوق می گیرند، رقم حقوق شان صد هزار تومان می شود. 

وی یادآور شد: بسیاری از کسانی که امروز در مناصب مختلف قرار دارند، همان کسانی بودند که این قواعد تبعیض آمیز را فرهنگسازی کردند و گفتند برای توسعه کشور چاره ای جز تن دادن به این قواعد مغایر با انقلاب اسلامی نیست. امروز نتیجه این شده که آقازاده ها رشد کرده اند و هر روز بر ثروت های آنها افزوده شده و می شود و متاسفانه آنها هستند که بذر ناامیدی و بی اعتمادی را هر روز در جامعه می پاشند.

این فعال سیاسی عنوان کرد: این ها همچنان بر سر تعهد خودشان با شهدا مانده اند و دارند در سادگی مطلق سپری می کنند و آن خوی انقلابی را حفظ کرده اند اما در مقابل کسانی که در عرصه انقلاب جزء مدعی ترین افراد بودند و تحت عنوان انقلابی با هرگونه تبعیضی مخالف بودند، با گذر زمان از انقلابی گری استعفا دادند اما از پست های انقلابی استعفا ندادند.

وی افزود: آنها پست ها را حفظ کردند، اما خوی انقلابی را رها کردند و به مدیرانی تبدیل شدند که خودشان را برتر از دیگران می دیدند و حق و سهم بیشتری برای خودشان قائل بوده و هستند و معتقدند که امروز هر آنچه بدست آورده اند سهم آنها از انقلاب است و می بینیم که این ها در مجلس و دولت هستند و به شدت دارند اعتقادات غیرانقلابی را تبلیغ می کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر