کد خبر: 48332
A
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری البرز اعلام کرد:

عامل تیراندازی به "شهروند کرجی" هنوز شناسایی نشده است

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری البرز گفت: عامل تیراندازی به شهروند کرجی شناسایی نشده است و این موضوع در دست بررسی است.

عامل تیراندازی به "شهروند کرجی" هنوز شناسایی نشده است

به گزارش دیده بان ایران؛ خیرالله ترخانی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری البرز ضمن تائید خبر کشته شدن یک شهروند کرجی در ناآرامی‌های اخیر در پاسخ به این پرسش که آیا عامل تیراندازی شناسایی‌شده است، اظهار کرد: خیر، عامل تیراندازی هنوز شناسایی نشده است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری البرز توضیح داد: شخص ضارب از میان تجمع‌کنندگان اقدام به تیراندازی کرده است.

وی با تأکید بر اینکه این موضوع در دست بررسی است، گفت: این موضوع از سوی نهادهای امنیتی، انتظامی و قضایی در دست بررسی بوده و در اسرع وقت نتیجه به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

ترخانی در بخش دیگری در خصوص دستگیرشدگان حوادث کرج، گفت: در حال شناسایی عوامل اصلی هستیم، تعدادی نیز دستگیرشده‌اند.

مورد امنیتی در استان البرز گزارش نشده است

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری البرز در پاسخ به این پرسش که آیا طی روزهای اخیر مورد امنیتی خاصی در استان گزارش‌شده است، گفت: خیر مورد امنیتی خاصی تاکنون گزارش نشده است، تجمع‌کنندگان به‌واسطه تبلیغات شبکه‌های معاند ازجمله منافقین و سلطنت‌طلبان در خیابان‌ها جمع شدند.

ترخانی تأکید کرد: شبکه‌های معاند از روحیه احساسی جوانان سوءاستفاده کرده آن‌ها را به خیابان‌ها فراخواندند تا این اتفاقات شوم رقم بخورد.

وی اضافه کرد: متأسفانه در چنین تجمع‌های احتمال اینکه عده‌ای به‌قصد اغتشاش و ناامنی بیشتر اقدام به شلیک کنند، وجود دارد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری البرز گفت: تا آنجایی که ما اطلاع داریم نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی درحوادث اخیر کرج شلیک نکرده‌اند.

 

منبع: مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر