کد خبر: 48337
A

ناجا از دی ماه سال گذشته خدمات امنیتی ویژه تری به مردم ارائه داده است

فرمانده ناجا گفت: نیروهای انتظامی از دی ماه سال گذشته به صورت ویژه در خدمت امنیت مردم بوده و در راستای حفظ آرامش و امنیت کشور تلاش‌های بسیاری را به صورت شبانه‌روز دنبال کرده‌اند.

ناجا از دی ماه سال گذشته خدمات امنیتی ویژه تری به مردم ارائه داده است

به گزارش دیده بان ایران، سردار حسین اشتری ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سعیدی با اشاره به تلاش‌های سردار مجتبایی فرمانده سابق نیروی انتظامی استان قم در 6 سال اخیر برای پیشبرد اهداف پلیس در قم اظهار کرد: سردار آقاخانی که 6 سال فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان و یک سال جانشینی بازرسی ناجا را بر عهده داشته، اکنون در استان قم خدمت خود را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در راستای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی تلاش خود را دنبال می‌کند، اضافه کرد: تاکنون به لطف خداوند متعال و عنایت مقام معظم رهبری توانسته‌ایم در راستای مأموریت‌های خود گام‌های مطلوبی را برداریم و نسبت به سال‌های گذشته به دستاوردهای بیشتری برسیم.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی از دیماه سال گذشته به صورت ویژه در خدمت امنیت مردم بوده و در راستای حفظ آرامش و امنیت کشور تلاش‌های بسیاری را به صورت شبانه‌روز دنبال کرده‌اند.

وی از ارتباط مطلوب نیروی انتظامی با مردم یاد کرد و گفت: این مجموعه تلاش کرده است تا خدمت‌گزار مردم باشد و در این راستا نیز برنامه‌های مختلفی در ناجا دنبال شده است.

سردار اشتری به انجام نظارت ستادی در ماه‌های اخیر اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون حاصل شده است توانستیم به نتایج قابل توجهی برسیم اما باید توجه داشته باشیم که خلاءهای بسیاری وجود دارد و باید همچنان با روحیه جهادی در راستای جبران آن‌ها گام برداریم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر