کد خبر: 48439
A

هاشم‌زایی: رییس‌جمهور پشت تریبون مجلس از فشارها بگوید

یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: رییس جمهور باید یک بار در صحن مجلس حاضر شود و پشت تریبون مجلس اعلام کند چه موانعی مانع عملکرد قابل قبول دولت شده اند و چه فشارهایی روی رییس جمهور است.

هاشم‌زایی: رییس‌جمهور پشت تریبون مجلس از فشارها بگوید

به گزارش دیده بان ایران؛ عبدالرضا هاشم‌زایی با اشاره به اعلام وصول سوال از رییس‌جمهور و استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در خصوص سوال از رییس‌جمهور باید بگویم که این مساله تاکنون درگیر کش و قوس‌های فراوانی شده است که نخست از بحث موسسات مالی و اعتباری آغاز شد که التهابات فراوانی را در جامعه ایجاد کرد و هیچ‌کسی هم پاسخگو نبود. در این مقطع هم بنده معتقدم رییس‌جمهور باید یک بار در صحن مجلس حاضر شود و پشت تریبون مجلس اعلام کند چه مواردی مانع عملکرد قابل قبول دولت شده و چه فشارهایی روی رییس‌جمهور است. 

این عضو فراکسیون امید با ذکر این موضوع که استیضاح وزرا را تابو نمی‌دانم، گفت:در خصوص استیضاح آقای ربیعی یک نقیصه رخ داده است؛ چراکه وزیر باید نخست در کمیسیون اجتماعی به سوالات نمایندگان پاسخ می‌داد و بعد در صورت قانع نشدن درخواست‌کنندگان استیضاح توسط هیات رییسه رای‌گیری می‌شد. 

هاشم‌زایی افزود: این موضوع را غیرقانونی نمی‌دانم اما معتقدم عرف و روند همیشگی مجلس در خصوص آقای ربیعی رعایت نشد.

وی ادامه داد: برخی نمایندگان همان روز چهارشنبه به این موضوع اعتراض کردند و احتمالا فردا هم بحث‌هایی  در این خصوص در صحن مطرح شود. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر