کد خبر: 48457
A

نماینده مجلس: در بدنه دولت افرادی هستند که نمی‌خواهند اقتصاد بچرخد

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: فشار اقتصادی به همراه بیکاری امروز فشار زیادی را به مردم متحمل کرده است. روسای قوا به جای گفتار درمانی دست به عمل بزنند.

نماینده مجلس: در بدنه دولت افرادی هستند که نمی‌خواهند اقتصاد بچرخد

به گزارش دیده بان ایران، محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی به روسای سه قوه در پایان جلسه علنی امروز بیان کرد: فشار اقتصادی امروز کمر مردم را خم کرده است، ‌تلفیق بیکاری با حقوق حداقلی به همراه گرانی برای خانواده‌های ضعیف کشنده شده است. آقای رییس‌جمهور و سران سه قوه از گفتاردرمانی دست بردارید و به طور جدی با مفسدان برخورد کنید.

وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه در بدنه دولت افرادی هستند که نمی‌خواهند اقتصاد بچرخد. هفت سال است که در حوزه انتخابیه بنده یک کارخانه فولاد در حال احداث است و همچنان نیمه کاره باقی مانده است، بخش خصوصی نیز پیگیر کارها است اما اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

صباغیان در تذکری به وزیر کشور بیان کرد: سازمان بهزیستی پول مردم را گرفته و برای آنها خانه ساخته است اما پس از یک سال در شهرستان بافق خانه تخریب شده است و قابل سکونت نیست. چه کسی بر این موضوع ناظر است؟ وزیر کشور شخصا به این موضوع رسیدگی کنند.

وی در پایان با اشاره به مذاکره با آمریکا، گفت: مومن دو بار از یک سوراخ گزیده نمی‌شود، ما چندین سال با آمریکا مذاکره کرده‌ایم و هر امتیازی که ممکن بود به آنها دادیم و به تعهدات خود نیز عمل کردیم اما طرف مقابل به ویژه آمریکا نه تنها به تعهدات عمل نکرد بلکه گستاخانه و تمسخرآمیز از مذاکره خارج شد، امروز نیز تحریم‌های جدیدی برای ما در نظر گرفته است. این اتفاق اگر در دوران قاجار افتاده بود امروز ما در کتاب‌های تاریخ چه می‌نوشتیم که امروز مجددا عده‌ای حرف از مذاکره می‌زنند؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر