کد خبر: 48506
A

پیام مخاطبان دیده بان ایران / سوء استفاده اسنپ از حساب مشتریان !

یک مخاطب دیده بان ایران ؛ برای این رسانه پیامی ارسال کرده است که محتوای نمایانگر استفاده یکی از شرکت های تاکسی یاب اینترنتی از حساب های شخصی مشتریان است. این مخاطب در توضیح ادعای خود می گوید: اپراتور اپلیکیشن اسنپ مدعی است که او پول سفرهایش را پرداخت نکرده است! در حالی که اسناد مدارک این شهروند نشان می دهد که او در روز 13 مرداد کلیه حساب های خود را به صورت آنلاین پرداخت کرده اما ظاهرا اسنپ تصمیم گرفته از حساب وی مبالغی را کسر نماید و مدعی شود که او تمام سفر را بدهکار است و دست آخر حساب او را به دلیل استفاده زیاد از سفر ببندد!

پیام مخاطبان دیده بان ایران / سوء استفاده اسنپ از حساب مشتریان !

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ یک مخاطب دیده بان ایران ؛ برای این رسانه پیامی ارسال کرده است که  محتوای نمایانگر استفاده یکی از شرکت های تاکسی یاب اینترنتی از حساب های شخصی مشتریان است. این مخاطب  در توضیح ادعای خود می گوید:  اپراتور اپلیکیشن اسنپ مدعی است که او پول سفرهایش را پرداخت نکرده است! در حالی که اسناد مدارک این شهروند نشان او در روز 13 مرداد کلیه حساب های خود را به صورت آنلاین پرداخت کرده اما ظاهرا اسنپ تصمیم گرفته از حساب وی مبالغی را کسر نماید و مدعی شود که او تمام سفر را بدهکار است و دست آخر حساب او را به دلیل استفاده زیاد از سفر ببندد!

 

موضوع هر چه باشد و برداشت هر گونه از این اتفاق انجام شود . ذکر چند نکته خالی از لطف نیست  چیزی که در ایران نایاب است تکنولوژی نیست بلکه احترام است. بسیاری از کسب وکارها در اینجا از شما پول می‌گیرند و باز هم طلبکارند. در اینجا تعیین کننده درجه احترام به مشتری نه بازار و نه رقابت بلکه صرفا شعور و ادب صاحب کسب وکار است و همین مشکل است چون از قضا ممکن است در بسیاری از کسب وکارها افراد یا بستری در نقطه تماس با مشتریان قرار بگیرد که نه آموزشی دیده‌اند نه احترام به مشتری تاثیری در مقرری‌شان دارد. به همین دلیل استارت‌آپ‌ها به دلیل خلق این ارزش ( احترام به مشتری ) شایسته توسعه‌اند.

خطر کجاست؟

خیلی ساده خطر اینجاست که سرویس‌هایی که همه ما با استفاده کردن از آنها به بزرگ‌شدنشان کمک کرده‌ایم خیلی ساده به کسب و کارهای دیکتاتوری تبدیل شوند که نه تنها ارزش‌هایی را که برای ما ایجاد کرده‌اند را از یاد ببرند بلکه ضد ارزش‌هایی را به اسم امکانات رقابتی علیه مردم به کار ببرند.

 

 

(اسناد و مدارک در دیده بان ایران موجود است) 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر