کد خبر: 48536
A

طیبه سیاوشی: دستورالعملی برای حضور دائمی خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها صادر نشده است

عضو کمیسیون فرهنگی می‌گوید دستورالعملی برای حضور دائمی خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها صادر نشده است؛ اگرچه این کار نیاز به دستور خاصی ندارد و همراهی وزارتخانه‌های کشور و ورزش کفایت می‌کند.

طیبه سیاوشی: دستورالعملی برای حضور دائمی خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها صادر نشده است

به گزارش دیده بان ایران، طیبه سیاوشی درباره حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها، گفت: دستور و موافقت مسئولان مربوطه برای حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها، صرفا در زمان بازی‌های جام جهانی صادر شده بود که در پی آن خانواده‌ها توانستند چند نوبت در ورزشگاه‌ها حضور یابند اما برای دائمی شدن این حضور هنوز دستورالعملی صادر نشده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها نیاز به دستور شخص یا ارگان خاصی ندارد بلکه در صورت همراهی لازم وزارت کشور و وزارت ورزش و جوانان، راه برای وورد خانواده ها باز خواهد شد.

وی همچنین اضافه کرد: معاونت زنان ریاست جمهوری در حال تدوین شیوه‌نامه‌ای برای حضور خانواده‌ها در ورزشگاه است، این شیوه‌نامه در صورت تصویب در هیات دولت به نوعی همکاری بین دستگاهی را جهت تسهیل ورود زنان به ورزشگاه ها را به دنبال دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت هنوز دستوری برای این حضور دائمی صادر نکرده است، خبر داد: برای حضور خانواده‌ها در مسابقات شهریورماه میان دو تیم استقلال و پرسپولیس با دو تیم دیگر از کشور قطر با وزارتین کشور و ورزش مجددا صحبت خواهم کرد.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از آنجا که 40 سال از حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ممانعت شده است دریافت موافقت برای حضور دائمی آن‌ها زمان می‌برد لذا باید با تضارب‌آرا و هم‌فکری ابتدا شرایط را به مرور برای بازی‌های خاص تسهیل کرد./ خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر