کد خبر: 48545
A

توضیح میرزایی نیکو در مورد درگیری در مجلس

نماینده اصلاح‌طلب مردم دماوند ضمن تشریح درگیری لفظی خود با نماینده اصولگرای سبزوار و جغتای در جریان برگزاری جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پیگیری این موضوع و طرح شکایت از حسین مقصودی به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس خبر داد.

توضیح میرزایی نیکو در مورد درگیری در مجلس

به گزارش دیده بان ایران؛ قاسم میرزایی نیکو با اشاره به درگیری لفظی دقایقی قبل خود با نماینده اصولگرای سبزوار در صحن علنی مجلس که در جریان برگزاری جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفت به ما گفت: متاسفانه برخی از نمایندگان اصول اولیه و مقدماتی اخلاق را رعایت نمی‌کنند و این در شأن مجلس و نمایندگان ملت نیست.

وی در تشریح درگیری لفظی خود با یکی از نمایندگان متقاضی استیضاح ربیعی  اعلام کرد: بحث ما اساسا ارتباطی به موافقت یا مخالفت با ربیعی نداشت و بنده صحبتی در این رابطه نکرده‌ام. با این حال آقای حسین مقصودی پس از آنکه در مخالفت با وزیر تعاون نطق کرد و نقطه نظرات خود را از تریبون صحن اعلام کرد هنگام بازگشت به صندلی خود با ادبیاتی نامتعارف همه نمایندگان مجلس را مورد اهانت شدید قرار داد و با استفاده از واژه‌ای که امکان بیان آن برای بنده در فضای رسانه‌ای وجود ندارد نه تنها من بلکه کل نمایندگان را مورد اهانت قرار داد و گفت که باید با این نمایندگان شبیه یکی از کشورهای آسیای شرقی برخورد شود و آنها را بیرون بیندازند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس دهم همچنین از پیگیری حقوقی موضوع از طریق سازوکار معین شده در آیین‌نامه داخلی مجلس خبر داد و گفت: قطعا این مساله را دنبال خواهیم کرد و از طریق هیات نظارت بر رفتار نمایندگان علیه آقای مقصودی طرح شکایت می‌کنیم.

میرزایی نیکو در پایان تصریح کرد: متاسفانه گاهی ادبیاتی از سوی برخی نمایندگان به کار می‌رود که در شأن مجلس و ملت نیست و امروز هم شاهد نمونه‌ای از آن بودیم و با اینکه پس از اظهارات آقای مقصودی بنده از ایشان خواستم از ادامه صحبت‌هایش خودداری کند با بی‌توجهی به روش خود ادامه داد که این مساله منجر به تجمع تعدادی از نمایندگان نیز شد.

حسین مقصودی نماینده اصولگرای سبزه‌وار و جغتای در مجلس در جریان برگزاری جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از ایراد نطق در مخالفت با عملکرد علی ربیعی هنگام بازگشت به صندلی خود مسائلی را مطرح کرد که منجر به درگیری لفظی با قاسم میرزایی نیکو نماینده دماوند و فیروزکوه و متعاقبا تجمع تعدادی از نمایندگان شد که برای لحظاتی در برگزاری جلسه اخلال ایجاد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر