کد خبر: 48551
A

حواشی نطق پزشکیان در مخالفت با استیضاح ربیعی

با تمام شدن صحبت‌های نایب رئیس مجلس هنگامی که او قصد داشت به جایگاهش برگردد عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر و عضو جبهه پایداری مقابل پزشکیان ایستاد که به نظر می‌رسید اعتراضی را نسبت به وی دارد که همین امر باعث شد تعداد دیگری از نمایندگان دور آنها جمع شوند.

حواشی نطق پزشکیان در مخالفت با استیضاح ربیعی

به گزارش دیده بان ایران؛ در حاشیه جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هنگام نطق مسعود پزشکیان در مخالفت با استیضاح علی ربیعی، سکوت مطلق حکمفرما شد.

پزشکیان ضمن انتقاد از رفتار نمایندگان گفت که شاخصه‌های خود را برای دادن رای به وزیر کار دارد.

نایب رئیس مجلس ادامه داد: من وزیر بودم که گفتند بچه‌هایش خارج هستند و بی‌ام‌و سوار می‌شوند. تمام زندگی بچه‌های من معلوم است که قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه با فریاد گفت: من شاهد ادعای پزشکیان هستم.

پزشکیان در آخر صحبت‌های خودش بیان کرد: هر جا حق را دیده‌ام اظهار نظر کرده‌ام و هر جا که درکش را نداشته‌ام صحبتی نکرده‌ام.

با تمام شدن صحبت‌های نایب رئیس مجلس هنگامی که او قصد داشت به جایگاهش برگردد عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر و عضو جبهه پایداری مقابل پزشکیان ایستاد که به نظر می‌رسید اعتراضی را نسبت به وی دارد که همین امر باعث شد تعداد دیگری از نمایندگان مانند بیگدلی، عابدی، رسولی، تابش، سلحشوری، هاشم‌زایی، خوشدل، عزیزی، داداشی، جاسمی، موسوی، رضایی و کوهکن دور آنها جمع شوند که پس از تذکر علی لاریجانی از دور مسعود پزشکیان پراکنده شدند اما دقایقی بعد دوباره قاسم جاسمی نماینده اصولگرای کرمانشاه پیش پزشکیان برگشت و با وی شروع به بحث کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر