کد خبر: 48594
A

محسن غرویان: اظهارات محافظه‌کارانه مردم را مأیوس‌ می‌کند

محسن غرویان با بیان اینکه پیامد کلی‌گویی و اظهارات محافظه‌کارانه این است که مردم مأیوس‌تر می‌شوند افزود: در این صورت حتماً یاس و ناامیدی موجود در جامعه بیشتر شده و به‌تبع آن اعتماد به دولت کم می‌شود.

محسن غرویان: اظهارات محافظه‌کارانه مردم را مأیوس‌ می‌کند

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام و المسلمن محسن غرویان با بیان اینکه کشور بیش از هر زمان دیگری نیاز به آرامش و انسجام درونی دارد گفت: حسن روحانی در گذشته و در گفت‌وگوهای مختلف با مردم نشان داده است که به دنبال ایجاد این آرامش و تلاش در راه منافع مردم است. در شرایط فعلی نباید کشور را دچار تشنج روحی و روانی کنیم و آرامش را برهم بزنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: باید به همین دولت کمک کنیم تا در زمان باقی‌مانده به سیاست خارجی و اقتصاد خدمت کند و بتواند بحران‌های پیش‌آمده را برطرف کند. باید مردم احساس کنند پشت پرده‌ای وجود ندارد و منافع ملی و مصالح عمومی خط قرمز است.

مدرس حوزه علمیه قم درخصوص اعتماد عمومی نسبت به سیاستهای دولت گفت: در این شرایط شخصیت‌ها به لحاظ موقعیت، اسم‌ورسم نباید سواستفاده کنند و منافع مردم را درخطر بیندازند. اگر شفافیت در مواجهه با مردم بیشتر شود قطعاً اعتماد عمومی هم بازخواهد گشت. به همین دلیل رئیس‌جمهوری باید با مردم شفاف‌تر صحبت کند و این شفافیت اتحاد و انسجام را بیشتر خواهد کرد.

اظهارات محافظه‌کارانه مردم را مأیوس‌ می‌کند
غرویان با بیان اینکه پیامد کلی‌گویی و اظهارات محافظه‌کارانه این است که مردم مأیوس‌تر می‌شوند افزود: در این صورت حتماً یاس و ناامیدی موجود در جامعه بیشتر شده و به‌تبع آن اعتماد به دولت کم می‌شود.

وی همچنین به سخنان اخیر رییس جمهور اشاره کرد وگفت: روحانی در صحبت‌های اخیرش قصد تزریق آرامش به مردم را داشت و به مردم این اطمینان خاطر را داد که برای تأمین کالاهای اساسی و ضروری با وجود تحریم‌ها دچار مشکل نخواهند شد.

غرویان در ادامه اظهار داشت:اما رئیس‌جمهوری باید برای مردم به‌صورت شفاف بگویند که چه نهادهای موازی در کار دولت دخالت می‌کنند یا افراطیون چه موانعی در برابر دولت ایجاد می‌کنند. باید بگویند که فضاسازی‌های مخالفان دولت از طرف کدام سازمان‌ها و کانون‌های قدرت موازی حمایت می‌شوند. در این صورت مردم با دولت همراهی بیشتری خواهند کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر