کد خبر: 48738
A

الیاس حضرتی: وزیر ورزش پاسخگوی وضعیت باشگاه‌‎های زیر نظر وزارت ورزش باشد

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به مشکلات عدیده باشگاه‌‎های زیر نظر وزارت ورزش، خواستار پاسخگویی وزیر در این خصوص شد.

الیاس حضرتی: وزیر ورزش پاسخگوی وضعیت باشگاه‌‎های زیر نظر وزارت ورزش باشد

به گزارش دیده بان ایران؛ الیاس حضرتی با اشاره به اعلام وصول سئوالش از وزیر ورزش و جوانان در صحن عنی مجلس، اظهار کرد: این سئوال در خصوص وضعیت نابسامان باشگاه‌‎های زیر نظر وزارت ورزش و جوانان بوده که در نتیجه سوء مدیریت در مجموعه وزارتخانه ایجاد شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات عدیده باشگاه‌‎های زیر وزارت ورزش و جوانان به ویژه باشگاه استقلال، عنوان کرد: مشکلات این باشگاه تا حدی است که باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تا آستانه فروپاشی نیز پیش رفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 170 میلیارد تومان بدهی باشگاه استقلال است که این بدهی در بستن لیست بازیکنان نیز تأثیر گذاشته است، افزود: در حال حاضر لیست بازیکنان این باشگاه با حضور نفرات امید تکمیل شده است و این مسئله نشان دهنده ضعف مدیریتی باشگاه استقلال است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان باید نظارت جدی‌تر بر نحوه مدیریت باشگاه‌‎های زیر نظر وزارت ورزش و جوانان داشته باشد؛ تا این باشگاه‌ها اینچنین دچار مشکل نشوند، گفت: این سئوال مربوط به گذشته بود که با توجه به ادامه روند مدیریتی ضعیف این سئوال مجددا به جریان افتاد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر