کد خبر: 49179
A

توضیح مجید انتظامی درباره درگذشت عزت‌الله انتظامی و اعلام زمان تشییع

مجید انتظامی توضیحاتی را درباره علت درگذشت عزت‌الله انتظامی و زمان و مکان مراسم تشییع بازیگر فقید سینمایی ایران ارائه کرد.

توضیح مجید انتظامی درباره درگذشت عزت‌الله انتظامی و اعلام زمان تشییع

به گزارش دیده بان ایران؛ مجید انتظامی (فرزند عزت‌الله انتظامی) ظهر امروز (جمعه ۳۶ مرداد) در جمع خبرنگاران درباره درگذشت این بازیگر فقید سینمای ایران، گفت: حدود سه ماه پیش پدر یک شب با صورت به زمین می‌خورد و یک ضایعه مغزی برای وی به وجود می‌آید و مشکل ریه و کلیه پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: شب گذشته (پنجشنبه ۲۵ مرداد) همه چیز خوب بود اما از ساعت ۲۱ شب ناگهان فشار او پایین آمد و وقتی فشار به پنج رسید ما با اورژانس تماس گرفتیم. حدود ساعت سه صبح اورژانس را مطلع کردیم که به بالین پدر آمدند و پدر به بیمارستان منتقل شد اما در بیمارستان علی‌رغم تلاش پزشکان فوت کرد. البته قبل از آن چند روزی در بیمارستان بستری بود اما این اتفاق در خانه رخ داد.

انتظامی با تشکر از همکاری خوب خانه سینما و منوچهر شاهسواری در دوران بیماری و بعد از وفات عزت‌الله انتظامی گفت: خانه سینما و منوچهر شاهسواری بعد از انتشار خبر فوت بلافاصله در منزل ما حضور یافته و  کمک‌های خوبی کردند و من از ایشان بسیار متشکرم.

وی ادامه داد: مراسم تشییع عزت الله انتظامی یکشنبه ۲۸ مرداد صبح از مقابل تالار وحدت برگزار می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر