کد خبر: 49190
A

خودکشی یک زندانی در فشافویه!

مدیر کل زندان‌های استان تهران در پاسخ به سوالی درباره خودکشی یکی از زندانیان فشافویه و انتقال جسدش به پزشکی قانونی گفت: بله صحت دارد. این فرد که جرمش سرقت بوده در سرویس بهداشتی خودکشی کرده است.

خودکشی یک زندانی در فشافویه!

به گزارش دیده بان ایران؛ مصطفی محبی در نشست خبری، گفت: ما در سال جاری در پیگیری‌هایی که کردیم بحمدالله  از ابتدای امسال تا کنون ۲۳۳۳ مورد بازدید قضات از زندان را داشتیم و حضور قضات در زندان به ما بسیار کمک می کند.

وی افزود: در بازدید قضات به مشکلات زندانیان اعم از آزادی مشروط تا مشکلات دیگر مددجویان رسیدگی می‌شود.

محبی ادامه داد: در سال جاری ۱۸۵۵ نفر از مددجویان مشمول عفو شدند که به مراجع مختلف آن را اعلام کردیم و ۷۳۰۰ مرخصی به مددجویان داده شده است. با پیگیری‌ها ۴۳۵ مورد گذشت از شکات اخذ شده است و ۶۲۵ مورد آزادی مشروط داده شده است.

وی درباره استفاده از دستبند و پابند الکترونیک گفت: در حال حاضر ۵۰ نفر با دستبند و پابند الکترونیکی از مجازات‌های جایگزین استفاده می‌کنند که در سال قبل فقط یک مورد بوده است.

مدیر کل زندان‌های استان تهران با بیان اینکه ۸۰۶ نفر زندانی جرایم غیرعمد داریم، درباره ورودی و خروجی زندانیان نیز گفت: ورودی زندانیان افزایش چندان نداشته ولی کاهش هم نداشته است.

وی در پاسخ به سوال ایسنا درباره خودکشی یکی از زندانیان فشافویه و انتقال جسدش به پزشکی قانونی گفت: بله صحت دارد و در سرویس بهداشتی خودکشی کرده است و جرمش سرقت بوده و  متهم تحت قرار بوده است.

محبی در پاسخ به سوال دیگر ایسنا درباره آخرین وضعیت بقایی گفت: بقایی در صحت کامل  است و وضعیتش خوب است و تحت نظر پزشک است و در حال طی کردن محکومیت است و اعتصاب غذای خشک کرده است.

وی افزود: در استان تهران بیشترین جرم مربوط به  مواد مخدر و سرقت است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر