کد خبر: 49580
A

رجایی: بعد از مراسم طلاب این پلاکاردهای جنجالی به جای سابق خود برگشته است/ مراسم کاملا سازماندهی شده بود

مشاور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به تجمع اخیر طلاب در قم و حاشیه‌های مراسم دعای عرفه در تهران واکنش نشان داد.

رجایی: بعد از مراسم طلاب این پلاکاردهای جنجالی به جای سابق خود برگشته است/ مراسم کاملا سازماندهی شده بود

به گزارش دیده بان ایران؛ غلامعلی رجایی در پاسخ به این پرسش که تجمع اخیر برخی طلاب در قم و شعارهایی که در آن مطرح شد، چه تاثیری بر افکار عمومی خواهد گذاشت، اظهار کرد: من پیش از این هم گفته بودم این کار یک خودزنی است. حتما آنهایی که در این تجمع بوده‌اند نماینده طلاب نیستند و گفته‌ام که بخشی از نظام با این کار دارد خودش را می‌زند.

وی افزود: اما آنچه که در این تجمع مرتبط با آیت‌الله هاشمی بوده و به صورت شعار مطرح شده درباره‌اش باید گفت که در این مدت هم از اطرافیان ایشان و هم از دیگران سعی می‌کردند بگویند که مرگ ایشان طبیعی نبوده  و با این شعاری که در آن تجمع مطرح شد این موضوع نیز به گونه‌ای مجال طرح پیدا کرد.

مشاور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تاکید کرد: من فکر می‌کنم این‌که گفته شده این شعار صرفا به این تجمع وارد شده، صحت ندارد. ما خبرهایی داریم که گفته شده بعد از مراسم این پلاکاردها و نوشته‌ها به جای سابق خود برگشته است که این نشان می‌دهد این کار کاملا سازماندهی شده بوده و ما اساسا گروه خودسری نداریم.

رجایی در پایان گفت: بدتر از آن، مراسم دعای عرفه در تهران بود که قضیه قم را تایید کرد و زودتر از آنچه انتظار می‌رفت دیدیم که این قضیه افشا شد، اما باز هم تاکید می‌کنم که این افراد حتی بخشی از حوزه هم نیستند، بلکه یک جریان افراطی‌اند که به زودی نیز طرد خواهند شد./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر