کد خبر: 49673
A

نماینده مردم سمنان در مجلس: آدرس‌های غلط نظیر آدرس استخر فرح چهره کشور را مشوش می‌کند

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: نتیجه آرای مجلس به پاسخ های رییس جمهور نشان داد که اکثریت قاطع مجلس شورای اسلامی حل مشکلات عدیده‌ مردم در زمینه‌های مختلف به ویژه در زمینه اقتصادی را مطالبه می‌کنند.

نماینده مردم سمنان در مجلس: آدرس‌های غلط نظیر آدرس استخر فرح چهره کشور را مشوش می‌کند

به گزارش دیده بان ایران، احمد همتی در تذکری شفاهی در پایان جلسه امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بابت جلسه خوبی که امروز در خصوص سوال از رییس جمهور در مجلس شورای اسلامی برگزار شد از رییس مجلس شورای اسلامی و از نمایندگان تشکر می‌کنم که در واقع بلوغ سیاسی حاکم را نشان داد که با آرامش و منطق سوالات رییس جمهوری را بررسی کردند و نتیجه آرای مجلس نیز نشان داد که اکثریت قاطع مجلس شورای اسلامی حل مشکلات عدیده‌ مردم در زمینه‌های مختلف به ویژه در زمینه‌ی اقتصادی را مطالبه می‌کنند.

وی در ادامه گفت: اگر ما به این مسائل به صورت مسکن نگاه کنیم به حل مسائل به صورت اساسی نخواهیم رسید، بنابراین پرداختن به ریشه‌های مشکلات اساس کار است و باید به آنها پرداخته شود.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عدم اجرای قانون در برخی از موارد در طرح ملی و بین‌المللی و دادن آدرس‌های غلط نظیر آدرس استخر فرح و امثال این می‌تواند که چهره کشور را مشوش کند و زمینه‌های بین‌المللی و رشد اقتصادی را دچار چالش کند.

همتی در پایان گفت: خوشبختانه قولی که رییس قوه قضاییه در خصوص اعلام اسامی متخلف داده بود، در هفتم بهمن ۱۳۹۶ با تاخیر به انجام رسید و اسامی قضات متخلف در چند مورد اعلام شد و امیدواریم ادامه داشته باشد. برگزاری دادگاه‌ها نیز باید ادامه داشته باشد و باید به امور دانه‌درشت‌ها نیز رسیدگی شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر