کد خبر: 49836
A
سردار غیب پرور خبر داد:

راه اندازی گشت «شبکه نخبگان رضویون» به جای ایست بازرسی های کف خیابان

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما در این شرایط انقلاب را تنها نمی گذاریم و همه بدون توجه به مسائل جناحی و سیاسی پشت سر رهبری و کنار هم قرار خواهیم گرفت.

راه اندازی گشت «شبکه نخبگان رضویون» به جای ایست بازرسی های کف خیابان

به گزارش دیده بان ایران به نقل از ایسنا، سردار غلامحسین غیب پرور در نشست خبری رزمایش سراسری اقتداری عاشورایی بسیج با اشاره به نامگذاری این رزمایش به نام پیامبر اسلام، اظهار کرد: در این رزمایش تعداد ۷۰۱۴ گروه جهادی با جمعیتی بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر کارهای جهادی خود را شروع کردند و ظرف ۲۴ ساعت گذشته اتفاقات بسیار خوبی رخ داده است.

وی افزود: ما گروه های جهادی که یکی از برکات انقلاب اسلامی است را با یک هماهنگی در کنار هم قرار دادیم و از دیروز سه استان اردبیل، قم و کهکیلویه و بویراحمد رزمایش خود را انجام دادند و امروز که نوبت استان زنجان و خراسان شمالی است این رزمایش در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: رزمایش ما در مرحله اول از نوع شهری است و تا ۲۹ شهریور ادامه پیدا می‌کند اما بعد از این تاریخ ما یک توقف چند روزه به مناسبت رژه ۳۱ شهریور و تاسوعا و عاشورا خواهیم داشت و سپس یک رزمایش بیش از هفت هزار نفره انجام خواهد شد.

غیب پرور با اشاره به حضور یکصدهزارنفری بسیجیان در تهران، گفت: امیدواریم این حضور در کنار حضور ششصدهزار نفری سایر بسیجیان در سراسر کشور یک نقطه اتکا برای کشور باشد.

وی با بیان اینکه ما در شرایطی که انقلاب نیاز به دفاع داشته باشد، همه در کنار هم خواهیم بود گفت: ما در این شرایط انقلاب را تنها نمی گذاریم و همه بدون توجه به مسائل جناحی و سیاسی پشت سر رهبری و کنار هم قرار خواهیم گرفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین   ادامه داد: این رزمایش در بعد جغرافیایی با هدف امیدبخشی به مردم و مرعوب سازی دشمن و اعلام حمایت و تعامل با تمام دستگاه هایی که خواستار مشارکت بسیج هستند و نیز حس این مطلب که بسیج می تواند در این میان موثر باشد، انجام می شود که بخش مهمی از این کار با اعزام همزمان گروه های جهادی در سراسر کشور انجام می‌شود.

غیب پرور با بیان اینکه ما برای گفتن این جمله که رژیم صهیونیستی کودک کش است ادله داریم، افزود: ما اگر می‌گوییم این رژیم یک غده سرطانی است و کمر به نابودی آن بسته‌ایم برایش استدلال داریم و این استدلال به خون شهیدان ما باز می‌گردد. مردم ایران، منطقه و جهان هم می‌دانند که تهدید اصلی کیست و کجاست. این تهدید قطعا بسیج نیست.

وی ادامه داد: ما در مبارزه با محتکران به میدان آمده‌ایم. آماری که امروز صبح به من دادند 1171 میلیارد تومان حجم کالاهای کشف شده و احتکار شده است که بیشترین آن به آهن و فلزات مربوط می‌شود و بعد مواد خوراکی و سپس لوازم خانگی در راس این فهرست قرار گرفته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: هم مسئولان مربوطه در دولت محترم و هم مسئولان تعزیرات با ما به یک قراردادی رسیدند که این کالاهای احتکار شده با هماهنگی به بازار باز گردد، البته ما نه ادعا داریم همه مشکلات را خودمان می توانیم حل کنیم و نه می‌گوییم این کار را به تنهایی قرار است انجام دهیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی گشت‌های محله محور، گفت: ما این گشت‌ها را هفت هشت ماهی است آغاز کرده‌ایم و معتقدیم این گشت‌ها، ایست‌های بازرسی را پوشش می‌دهد چرا که به نظر می‌رسید نگرانی‌هایی در مورد ایست بازرسی‌های کف خیابان، برای مردم وجود دارد و به همین دلیل گشت‌های محله محور را مورد تاکید قرار دادیم و برای آن نام «شبکه نخبگان رضویون» را در نظر گرفته‌ایم و بازخوردهای خوبی هم تاکنون داشته است.

غیب پرور در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا نامه‌ای که به رئیس جمهور نوشته است با پاسخی از سوی دولت همراه شده یا خیر، اظهار کرد: من دو نامه به ایشان نوشته‌ام که پاراف هم شده اما اقدام جدی متاسفانه صورت نگرفته است.  به هرحال همان طور که هفته گذشته هم گفتم بسیج برای نظام است و امروز روزی است که بسیج می‌تواند وارد میدان شود. توانمندی بسیج آنقدر هست که دولت را کمک کند. البته در مورد تعزیرات همان‌طور که گفتم تفاهم نامه نوشته شده اما در بعد میدانی دوست داریم که زودتر وارد عمل شویم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر