کد خبر: 49858
A

اجبار دانش‌آموزان برای خرید لباس فرم مدرسه از تولیدکنندگان خاص غیرقانونی است

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس اجبار دانش‌آموزان از سوی مدرسه برای خرید لباس فرم از تولیدکنندگانی خاص را غیرقانونی دانست.

اجبار دانش‌آموزان برای خرید لباس فرم مدرسه از تولیدکنندگان خاص غیرقانونی است
به گزارش دیده بان ایران؛ سیده فاطمه ذوالقدر  با انتقاد از اینکه هنوز تخلفاتی در مورد اجبار دانش آموزان برای خرید لباس فرم مدارس از افراد خاص به ویژه در مدارس غیرانتفاعی دیده می‌شود، گفت: ممکن است برخی خانواده‌ها بخواهند از لباس‌های فرم سال‌های گذشته استفاده کنند و نباید در این رابطه اجباری باشد و این موضوع خلاف آیین‌نامه داخلی آموزش و پرورش است و بی‌شک در صورت شکایت والدین باید پیگیری و رسیدگی شود.

اجبار دانش‌آموزان برای خرید لباس از برخی تولیدکنندگان خاص تخلف از قانون است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، اجبار دانش‌آموزان برای خرید لباس از برخی تولیدکنندگان خاص را تخلف از قانون دانست و افزود: اجبار دانش‌آموزان برای خرید لباس از افراد خاص غیرقانونی است و باید با متخلفان برخورد شود؛ با توجه به آغاز ثبت نام دانش‌آموزان و خرید لباس نیاز است آموزش و پرورش اتخاذ تدابیر لازم را در دستور کار قرار دهد.

هیچ اجباری برای خرید لباس فرم برای دانش‌آموزان جایز نیست

وی با تاکید بر اینکه هیچ اجباری برای خرید لباس فرم برای دانش‌آموزان جایز نیست، ادامه داد: مدیریت مدارس و انجمن اولیا و مربیان باید با مشورت و همفکری مناسب به گونه‌ای کیفیت و نوع لباس فرم مدارس را با توجه به شرایط تمامی اقشار را مورد توجه قرار دهد.

بازرسان وزارت آموزش و پرورش با متخلفان در زمان ثبت نام دانش‌آموزان برخورد کند

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، فروش اجباری لوازم‌التحریر همواره با کتاب‌های درسی را اقدامی نادرست دانست و ادامه داد: نیاز است وزارت آموزش و پرورش بازرسان خود برای نظارت بر ثبت نام دانش آموزان را در مدارس جهت جلوگیری از برخی تخلفات مستقر کند./خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر