کد خبر: 49952
A

پیگیری نمایندگان برای تحقیق و تفحص از دانشگاه‌ آزاد؛ از انتصابات تا مسائل اقتصادی

یکی از متقاضیان طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد با تشریح جزئیات طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد، اعلام کرد که این طرح از سه ماه قبل کلید خورده است.

پیگیری نمایندگان برای تحقیق و تفحص از دانشگاه‌ آزاد؛ از انتصابات تا مسائل اقتصادی

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد بیرانوندی  با اشاره به جریان افتادن طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی این طرح در نشست امروز (یکشنبه 11 شهریورماه) کمیسیون آموزش خبر داد.

نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه این طرح حدود سه ماه قبل کلید خورد، افزود: این طرح با محورهای مختلف در زمان ریاست فرهاد رهبر آغاز و محورهای آن احصا شد که البته مشمول مرور زمان شد و در مقطع کنونی در دستور کار مجلس قرار گرفت.

وی ادامه داد: متأسفانه ریاست قبلی دانشگاه آزاد پاسخگوی سئوالات و ابهامات نمایندگان نبود و همین مسئله موجب شد که نمایندگان طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه‌ آزاد را کلید بزنند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد دارای محورها و ابعاد مختلفی است، گفت: این تحقیق و تفحص به لحاظ اقتصادی، درآمدها، هزینه‌ها و انتصابات دانشگاه آزاد را مورد تفحص قرار می‌دهد./خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر