کد خبر: 49954
A

سکه دوباره بالا پرید/ طلا ۱۴.۰۰۰ تومان گران شد

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز با پذیرش 197 هزار تومانی رشد قیمت به 4 میلیون و 380 هزار تومان رسید .

سکه دوباره بالا پرید/ طلا ۱۴.۰۰۰ تومان گران شد

 به گزارش دیده بان ایران، با رشد قیمت سکه بهار آزادی سایر قطعات سکه نیز رشدی قابل توجه را تجربه کردند و هر نیم سکه به قیمت 2 میلیون و 54 هزار تومان و هر ربع سکه به قیمت یک میلیون و 33 هزار تومان معامله شد.

بسیاری از تحلیلگران و فعالان بازار رشد قابل توجه قیمت سکه را ناشی از توقف خرید و فروش آتی سکه در بورس کالا می دانند. بورس کالا از همه کارگزاران خواسته است که امروز اقدامات لازم برای بستن تمامی موقعیت‌های تعهدی باز مشتریان خود بر اساس آخرین قیمت تسویه هر یک از نمادها را انجام دهند.

سیاست بورس کالا در معاملات آتی سکه تغییر کرد

 

در اطلاعیه بورس کالا آمده است:برای حمایت از منافع سرمایه گذاران، پس از تایید سازمان بورس و اوراق بهادار، همه کارگزاران ملزم به بستن همه موقعیت های تعهدی باز مشتریان خود بر اساس آخرین قیمت تسویه در همه نمادهای معاملاتی قراردادهای آتی سکه طلای بهار آزادی هستند.

جدول قیمت سکه در روز 11 مرداد

برپایه معاملات روزهای گذشته نرخ سکه «تحویل دی ماه» در بازار آتی بورس کالا بالاتر از قیمت نقد سکه بود، این تصور ایجاد شد که قیمت‌های آتی باعث گرانی سکه در بازار نقد می‌شود و بر این اساس، معاملات محدود شد و اکنون نیز قرار است که به حالت تعلیق درآید.

قیمت طلای 18 عیار با رشد 14 هزار تومانی به 331 هزار و 750 تومان رسید. هر گرم طلای 24 عیار نیز 442 هزار و 340 تومان معامله شد.

جدول قیمت طلا در 11 شهریور

قیمت اغلب ارزها در بازار نیز با رشدی قابل توجه روبرو شد . دلار هرات امروز 11 هزار و 350 تومان و دلار سلیمانیه 11 هزار و 520 تومان قیمت خورد .

 قیمت هر یورو نیز با افزایش 502 تومانی به 13 هزار و 519 تومان رسید . پوند انگلیس نیز با رشد 561 هزار تومانی به 15 هزار و 99 تومان رسید. 

جدول قیمت ارز در 11 شهریور

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر