کد خبر: 49963
A

زنوزی بیش از یک میلیون یورو برای خرید حاج‌صفی هزینه کرد

احسان حاج‌صفی که پس از جام جهانی از المپیاکوس جدا شده بود طبق وعده‌ای که مالک باشگاه تراکتورسازی داده بود،‌ با قراردادی قابل تامل به این تیم تبریزی پیوست.

زنوزی بیش از یک میلیون یورو برای خرید حاج‌صفی هزینه کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ احسان حاج‌صفی که پس از جام جهانی از المپیاکوس جدا شده بود و مورد توجه باشگاه سپاهان و تراکتورسازی قرار داشت در نهایت طبق وعده‌ای که مالک باشگاه تراکتورسازی داده بود،‌ با قراردادی قابل تامل به این تیم تبریزی و پرطرفدار و پرستاره پیوست.

درباره رقم قرارداد حاج‌صفی با تراکتورسازی تا این لحظه هیچ شفاف‌سازی صورت نگرفته است. منتهی از مدت‌ها قبل اعلام شده بود که المپیاکوس برای رضایت‌نامه این ملی پوش 500 هزار یورو می‌خواهد و این خبر در رسانه‌ها هم منتشر شده بود. به همین ترتیب برخی منابع اعلام کرده‌اند حضور حاج‌صفی در تراکتورسازی چیزی حدود یک میلیون و صدهزار یورو خرج روی دست محمدرضا زنوزی مالک متمول باشگاه تراکتورسازی گذاشته است.


گفته می شود مالک تراکتورسازی که خودش شخصا مذاکرات را با حاج صفی و مدیربرنامه‌هایش انجام داده علاوه بر 500 هزار یورو مبلغ رضایت نامه، 600 هزار یورو هم به کاپیتان تیم ملی پرداخت خواهد کرد.


البته همان طور که اشاره شد باید منتظر اعلام رسمی جزئیات قرارداد حاج صفی با تراکتورسازی در صورت صلاحدید مدیریت باشگاه باشیم./اعتماد انلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر