کد خبر: 50436
A

تشییع پیکر ۲ شهید نیروی انتظامی در بندرعباس

پیکر 2 شهید نیروی انتظامی به نام های ستوان سوم «خلیل محمودی» و استوار دوم «احمد جزینی» بر دوش مردم مردم بندرعباس تشییع شد.


تشییع پیکر ۲ شهید نیروی انتظامی در بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ در این مراسم که روز دوشنبه از محل ستاد فرماندهی انتظامی بندرعباس تا بیمارستان خاتم الانبیاء انجام شد، استاندار هرمزگان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) و مسوولان دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان در این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: شناسایی عوامل شهادت این شهیدان در دست پیگیری است و در سریع ترین زمان دستگیر و تحویل دستگاه قضایی خواهند شد.

سردار عزیزالله ملکی ابراز داشت: حال عمومی 2 سرباز مجروح شده در این درگیری نیز رضایت بخش بوده و به زودی با انجام عمل جراحی سلامتی خود را به دست خواهند آورد.

وی در تشریح جزییات این خبر بیان داشت: گشت انتظامی پاسگاه سرنی میناب در شامگاه شنبه 17 شهریورماه جاری در حال گشت زنی در حوزه استحفاظی خود بود که به یک دستگاه وانت شک کرده و آن را مورد تعقیب قرار دادند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارداشت: پس از طی مسافتی درنزدیکی پاسگاه جعفر آباد، اشرار با متوقف کردن خودرو اقدام به تیراندازی به سمت ماموران نیروی انتظامی کرده که 2 نفر از کارکنان کادر نیروی انتظامی به شهادت رسیدند و 2 سرباز مجروح شدند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان اظهارداشت: نیروی انتظامی تاکنون شهدای زیادی را با افتخار در عرصه های مختلف تقدیم انقلاب کرده است.

شهیدان ستوان سوم خلیل محمودی 38 ساله و استوار دوم احمد جزینی 28 ساله از استان های فارس و کرمان بودند که پس از تشییع برای خاکسپاری به استان های فارس و کرمان منتقل می شوند.

شامگاه شنبه 17 شهریور ماه جاری در جریان حمله افراد مسلح 2 مامور نیروی انتظامی شهید و 2 سرباز وظیفه نیز مجروح شدند.

میناب در 90کیلومتری شرق بندرعباس واقع شده و با جمعیت تقریبی 300هزار نفر دومین شهر بزرگ هرمزگان است

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر