کد خبر: 50447
A

شجاعی: نمی‌گذاریم کی‌روش به تیم دیگری برود

مسعود شجاعی گفت: ایران در سال‌های اخیر بهترین تیم آسیا در رده‌بندی بوده است. باید همیشه تلاش کنیم تا نشان دهیم این اتفاق شانسی نبوده است.

شجاعی: نمی‌گذاریم کی‌روش به تیم دیگری برود

به گزارش دیده بان ایران؛ دو تیم ملی فوتبال ایران و ازبکستان برای حضوری قدرتمند در جام ملت‌های آسیا برابر هم به میدان خواهند رفت. مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی ایران در ابتدای صحبت های خود گفت: از فدراسیون فوتبال ازبکستان برای برقراری این دیدار دوستانه تشکر می‌کنم. خوشحال هستیم که اینجا حضور داریم و فردا قطعا دیداری زیبا و تماشاگرپسندی به نمایش خواهیم گذاشت و هوادارانی که در ورزشگاه حاضر خواهند بود از یک دیدار خوب لذت می‌برند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: ایران در سالهای اخیر بهترین تیم آسیا در رده بندی بوده است. باید همیشه تلاش کنیم تا نشان دهیم این اتفاق شانسی نبوده است. در هر دیدار از جمله دیدار دوستانه برابر ازبکستان باید تلاش کنیم تا برنده از زمین خارج شویم.
شجاعی در ادامه صحبت‌های خود درباره حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران افزود: از زمانی که کی‌روش به تیم ملی ایران آمد، تیم ملی ایران پیشرفت محسوسی داشت و جایگاه خوبی نیز در دنیا به دست آوردیم. به همین خاطر است که او ۷ سال است در ایران کار می‌کند. ما از کارهایی که او برای فوتبال ما انجام داده، سپاس‌گزاریم و اجازه نمی‌دهیم او به تیم دیگری برود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر