کد خبر: 50657
A

بازدید علی پروین و کلانی از موزه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

دو پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از موزه مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بازدید کردند.

بازدید علی پروین و کلانی از موزه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

به گزارش دیده بان ایران،‌ علی پروین و حسین کلانی دو پیشسکوت باشگاه پرسپولیس امروز (پنج‌شنبه) از خانه-موزه مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در منزل او بازدید کردند.

پیشکسوتان پرسپولیس در این بازدید تاکید کردند که بعد از ایام عزاداری محرم، با جمع ببیشتری از پیشکسوتان بازدیدی از این موزه خواهند داشت.

پروین و کلانی بعد از بازدید در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در حسینیه جماران شرکت کردند.

علی پروین در این بازدید گفت: خیلی افسوس می‌خورم که حاج ‌آقا در بین ما نیست و دلم می‌خواهد مردم عزیزمان به دیدن این موزه بیایند. این قدر نگویند که آقایان در کاخ زندگی می‌کنند. خدا او را رحمت کند. ما ورزشکاران همیشه به او افتخار می‌کردیم. الآن هم که دستشان از این دنیا کوتاه است، امیدوارم روحشان شاد باشد. خاطره زیادی از ایشان داریم؛ دو سه بار در زمان انتخابات به منزلشان آمدیم. آقای قلعه‌نویی هم در آن دیدار حضور داشت. در یک اتاق کوچک با هم حرف‌هایی در مورد فوتبال زدیم. ایشان هم قول انجام دادند اما عمرشان به این دنیا نبود.

حسین کلانی هم گفت: دیدار ارزنده‌ای بود و یاد و خاطرات ایشان برای ما زنده شد. آیت‌الله رفسنجانی سردار بزرگ سازندگی بوده و یادش همیشه در قلب ما جای دارد. ما در کشورمان در طول تاریخ افرادی را داشتیم که به خاطر وطن و مردم هر کاری را بدون بزرگنمایی انجام دادند؛ یکی از این افراد آیت‌الله رفسنجانی بود که متاسفانه زمانی که نیاز بیشتری به او داشتیم، از دستش دادیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر