کد خبر: 51224
A
یک منبع آگاه به دیده بان ایران خبر داد؛

محمد شریعتمداری پس از استعفا یا برکناری به عنوان وزیر کار معرفی نخواهد شد

به دنبال انتشار خبر استعفای محمد شریعتمداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت خبرگزاری ایلنا وابسته به حزب کار در گزارشی مدعی شد بر اساس شنیده ها در مجلس محمد شریعتمداری پس از استعفا به عنوان وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی به مجلس معرفی خواهد شد. دیده بان ایران به بررسی صحت و سقم این گمانه زنی پرداخت، حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع مجلس به دیده بان ایران گفت: من خبری در مورد جابه جایی ایشان به وزارت کار نشنیده ام طبعا آقای شریعتمداری باید قبل از هر چیز به مجلس و دستگاه های نظارتی در خصوص عملکرد وزارت صمت و تخلفات رخ داده در دوران مسئولیت شان پاسخگو باشد.

محمد شریعتمداری پس از استعفا یا برکناری به عنوان وزیر کار معرفی نخواهد شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ به دنبال انتشار خبر استعفای  محمد شریعتمداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت خبرگزاری ایلنا وابسته به حزب کار در گزارشی مدعی شد بر اساس شنیده ها در مجلس محمد شریعتمداری پس از استعفا به عنوان وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی به مجلس معرفی خواهد شد. دیده بان ایران به بررسی صحت و سقم این گمانه زنی پرداخت، حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع مجلس به دیده بان ایران گفت: من خبری در مورد جابه جایی ایشان به وزارت کار نشنیده ام طبعا آقای شریعتمداری باید قبل از هر چیز  به مجلس و دستگاه های نظارتی در خصوص عملکرد وزارت صمت و تخلفات رخ داده در دوران مسئولیت شان پاسخگو باشد. 

 

یک منبع آگاه در دولت نیزدر گفت و گو با دیده بان ایران  قبول استعفا یا برکناری شریعتمداری رد یا تایید نکرد. اما در خصوص معرفی ایشان به عنوان وزیر کار گفت: این شایعه ای که توسط تعدادی  نمایندگان مجلس و رسانه ها  مطرح شده و اساس واقعیت ندارد رئیس جمهور ایشان را به عنوان وزیر کار به مجلس معرفی نخواهد کرد. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر