کد خبر: 51273
A

سام، تکنولوژی روز صنعت لوازم خانگی را از طریق سامسونگ به ایران انتقال داده است

سیدعلیرضا موسوی‌مجد، مدیرعامل سام الکترونیک ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: خوشبختانه صنعتگران ایرانی توانسته‌اند با انتقال تکنولوژی، تولید به معنای واقعی را در حوزه تلویزیون، لباسشویی و یخچال کلید بزنند.

سام، تکنولوژی روز صنعت لوازم خانگی را از طریق سامسونگ به ایران انتقال داده است
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ گروه تولیدی سام(سام الکترونیک و تکوین الکترونیک) پس از دو دهه فعالیت مستمر در صنعت لوازم خانگی کشور، امروز در بهترین سطح انتقال دانش و تکنولوژی سامسونگ، برترین برند لوازم خانگی دنیا قرار دارد و بر افزایش عمق ساخت داخل تاکید فراوان دارد.
 
به گزارش گروه خبری شبکه؛ سیدعلیرضا موسوی‌مجد، مدیرعامل سام الکترونیک ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: خوشبختانه صنعتگران ایرانی توانسته‌اند با انتقال تکنولوژی، تولید به معنای واقعی را در حوزه تلویزیون، لباسشویی و یخچال کلید بزنند.

 

رییس هیات مدیره انجمن صوتی تصویری کشور بیان داشت: این اقدامات ارزش افزوده فراوانی را برای این صنعت ایجاد کرده است. در دهه 60 و 70  کسانی که به مکه سفر می‌کردند تلویزیون‌ را به عنوان سوغاتی برای اقوام خود هدیه می‌آوردند که این موضوع خوشایند نبود. در حالی که امروز با انتقال تکنولوژی روز دنیا وضعیت تلویزیون به سمت و سویی حرکت کرده که علاوه بر تامین نیاز داخل ،انتظار می‌رود در آینده بتوانیم صادرات این محصول را در دستور کار قرار دهیم.

 

مدیر عامل سام الکترونیک ادامه داد: هفتمین برند برتر دنیا(سامسونگ) به ما اجازه داده که در کشور فعالیت کنیم و این موضوع می‌تواند ارزش افزوده خارق العاده‌ای را برای کشور ایجاد کند. این حق طبیعی مردم ما است که بهترین‌ها را در هر حوزه‌ای در اختیار داشته باشند.

 

موسوی‌مجد در پاسخ به این پرسش که قیمت لوازم خانگی داخلی چند درصد افزایش یافته است؟ پاسخ داد: در حوزه کالای وارداتی ما شاهد افزایش قیمت چند ده درصدی کالاها هستیم اما در حوزه تولید داخل با ارزش افزوده که برای ما خلق کرده تنها شاهد افزایش قیمت ۲۰درصدی کالاها هستیم. البته در این‌باره نیز ما تمایلی به افزایش قیمت‌ها نداشتیم اما تولیدکنندگان کارتن و قطعات پلاستیکی و سایر هزینه‌ها ما را مجبور کرده که افزایش قیمتی را در این سال اعمال کنیم.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر