کد خبر: 51335
A

عضو کمیسیون صنایع مجلس: شریعتمداری تا فردا برکنار نشود، پیگیر استیضاحش می‌شویم

عضو کمیسیون صنایع گفت: طبق توافق مجلس و دولت، قرار بر این شد که رئیس جمهور استیضاح وزیر صمت را بپذیرد در غیر این صورت کمیسیون صنایع استیضاح این وزیر را پیگیری می‌کند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس: شریعتمداری تا فردا برکنار نشود، پیگیر استیضاحش می‌شویم

به گزارش دیده بان ایران؛ عبدلله رضیان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به آخرین وضعیت استیضاح وزیر صمت گفت: قانون منع بکارگیری بازنشستگان، موجب کناره گیری تعداد زیادی از معاونین این وزارتخانه شد و استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت، وضعیت را بحرانی‌تر کرد.

وی تصریح کرد: طبق توافق مجلس و دولت، قرار بر این شد که رئیس جمهور استیضاح شریعتمداری را بپذیرد و جایگزین او را به همراه وزرای کار و اقتصاد به مجلس معرفی کند، در غیر این صورت کمیسیون فردا (یکشنبه) پیگیر استیضاح وزیر صمت می‌شود و تا سه شنبه آن را در صحن مجلس بررسی می‌کند.

رضیان با اشاره به اظهارات اخیر معاون وزیرارشاد درباره‌ی تخصیص ارز کاغذ توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به ۲ نفر که وجود خارجی ندارند گفت: چنین موضوعاتی در گذشته نیز اتفاق افتاده و مراجع قضایی در حال رسیدگی به آنها هستند، اما، چون این موضوع را نهاد رسمی وزرات ارشاد مطرح کرده است، باید با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد. معتقدم اگر این مطلب صحت داشته باشد، فاجعه‌ بزرگی در زمینه‌ ثبت سفارش و تخصیص ارز رخ داده است و قطعا کمیسیون این موضوع را فردا (یکشنبه) پیگیری می‌کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: مساله تامین کاغذ تنها بخشی از مشکلات است و با چالش‌های مهمی در زمینه‌ی قیمت گذاری و تامین کالا‌های اساسی مواجه هستیم که توجهی به آنها نمی‌شود./باشگاه خبرنگاران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر