کد خبر: 51343
A

جزییات جدید از مسمومان الکلی در هرمزگان؛ ۱۸۹ نفر مصدوم/ جوانترین مسموم شده‌ ۱۵ ساله‌ است

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش تعداد مراجعه کننده گان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در بندرعباس به 189 نفر خبر داد.

جزییات جدید از مسمومان الکلی در هرمزگان؛ ۱۸۹ نفر مصدوم/ جوانترین مسموم شده‌ ۱۵ ساله‌ است

به گزارش دیده بان ایران؛ فاطمه نوروزیان با اعلام این خبر افزود: تعداد مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در حال حاضر به 189 نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه حال برخی از این افراد وخیم است، تصریح کرد: متأسفانه 16 نفر از این تعداد جان خود را از دست داده‌اند و 8 نفر بدحال هستند. تاکنون 96 نفر از این افراد دیالیز شده‌اند و تعدادی دیگر نیز در نوبت دیالیز هستند.

نوروزیان با بیان اینکه گروه سنی افراد مسموم شده 17 تا 50 سال است، اضافه کرد: در بین مراجعه کنندگان 7 نفر خانم هستند که 2 نفر دیالیز شده‌اند.

وی همچنین با اشاره به اینکه از این تعداد 5 نفر در شهرستانهای استان هرمزگان دچار مسمومیت الکلی شده‌اند، عنوان کرد: در شهرستان میناب 2 نفر مسموم شده‌اند که یک نفر مرخص شده است. در جاسک، قشم و سیریک نیز هرکدام یک نفر مسموم شده‌اند. در شهرستان سیریک، فرد بیمار مرخص شده است و فرد مسموم شده در قشم 15 سال سن دارد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر