کد خبر: 51412
A

آقای ولایتی برای مقاومت مانند مردم یمن، باید از خودتان و فرزندانتان شروع کنید!

فرزندان علی‌اکبر ⁧ ولایتی ⁩ مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت «سیف بنا» هستند. این شرکت 1400 پرسنل دارد و در سال 85 با سرمایه ابتدایی 3 میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

آقای ولایتی برای مقاومت مانند مردم یمن، باید از خودتان و فرزندانتان شروع کنید!

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران   اظهار نظر اخیر دکتر علی اکبر ولایتی در باره نحوه زندگی یمنی ها و مقاومت مردم این کشور که  با عنوان  " از یمنی‌ها مقاومت یاد بگیریم/ به جای لباس لنگ می‌پوشند و نان خشک می‌خورند " در فضای رسانه ای کشور بازتاب های متفاوتی داشت. بخشی از فعالان رسانه ای با کنایه به نحوه زندگی، محل سکونت و زندگی فرزندان ایشان به اظهار نظرهای  علی اکبر ولایتی در خصوص نحوه مقاومت مردم یمن در برابر مشکلات پرداختند. 

سوال کاربران فضای مجازی از دکتر ولایتی در خصوص زندگی فرزندان ایشان موضوعی گزارشی است که در آن به بخشی  شرایط زندگی این فعال سیاسی پرداخته ایم: 

فرزندان علی‌اکبر ⁧ ولایتی ⁩  مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت «سیف بنا» هستند. این شرکت 1400 پرسنل دارد و در سال 85 با سرمایه ابتدایی 3 میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

 
پروژه 204 واحدی جاسک، مجتمع اداری تجاری فرجام، مجتمع اداری ترکمنستان، مجتمع مسکونی یاسمن الهیه، شهرک مسکونی شقایق ساری و مجتمع مسکونی کوثر الهیه از پروژه‌هایی است که توسط این شرکت ساخته شده است.
 
 اینها بخشی از فعالیت های برادارن ولایتی در مجموعه شرکت ساخت و سازی با نام سیف بنا است.
 
قطعا کسی با کار کردن و جمع آوری سرمایه مخالف نیست اما آقای ولایتی باید به چند سوال پاسخ دهند. 
 
سوال اول در خصوص نحوه تامین سرمایه فرزندان ایشان است که با وجود سن کم آن شرکت را راه اندازی و پروژه های عظیم ساختمان سازی را فراهم کردند؟ 
 
سوال دوم؛ در خصوص محل زندگی ایشان و فرزندان ایشان است؛ هزینه خرید و احداث آن ساختمان ها چگونه تامین شده است؟ 
 
همگان به خوبی می دانند که کار و تلاش راه اصلی مقابله با استکبار جهانی است اما طبعا اگر قرار است ما مانند مردم مظلوم یمن در مقابل استکبار جهانی مقاومت کنیم؛ این مقاومت در سعد آباد، الهیه و زعفرانیه رخ نخواهد داد!
 

photo_2018-09-30_13-04-30

رجا نیوز

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • علی

    یمن راهم شما به این روز انداختید.ملت ایران آگاهند.

  • ناشناس

    کل مشکل مردم یمن را سرمایه اقا ولایتی وفرزندان اش در ایران وخارج حل می کند مردم یمن را از نان خشک خوردن نجات می دهد واین کار را خانواده ولایتی مطمین انجام خواهند داد فردا خواهید شنید

  • ناشناس

    لنگو تو ببند نون خشکم بده بچه هات بخورن.کاخ تیمسار نصیری هم که توش زندگی میکنی وقف یمنی ها بکن

ارسال نظر