کد خبر: 51417
A

جلسات شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هفته آینده در دفتر عارف تشکیل خواهد شد

سخنگوی حزب اعتماد ملی از تشکیل جلسات شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در دفتر عارف خبر داد.

جلسات شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هفته آینده در دفتر عارف تشکیل خواهد شد

به گزارش دیده بان ایران؛ «اسماعیل گرامی مقدم»، سخنگوی حزب اعتماد ملی، در خصوص فعالیت "شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان" گفت: همه احزاب و شخصیت ها در جلسه اولی که در دفتر آقای خاتمی برگزار شد، شرکت کردند. شورای عالی سیاستگذاری روند دموکراتیک انتخاب این شورا را در مرحله بعد قطعا مورد بررسی قرار می دهد و به صورت دموکراتیک این اعضا انتخاب خواهند شد اما فعلا شورای عالی سیاست گذاری بایستی تشکیل و به کارش ادامه دهد.

او ادامه داد: شورای عالی سیاست گذاری انتخاب شده و بنا است این شورا کار خود را آغاز کند و سازو کار انتخابات را برای انتخاب این اعضا به شکل پارلمان اصلاحات فراهم کند.

گرامی مقدم در خصوص "پارلمان اصلاحات" گفت: موضوع پارلمان اصلاحات در شورای سیاست گذاری باید بررسی و مطالعه شود. به همین سادگی نمی شود پارلمان اصلاحات را بدون فراهم کردن سازو کار و لوازم تشکیل داد در این صورت قطعا به مشکل خواهد خورد. فعلا شورای عالی سیاست گذاری در دسترس است و احتمالا از هفته آینده در دفتر آقای عارف جلسات برگزار خواهد شد. پارلمان اصلاحات در جلسات شورای عالی اصلاح طلبان مورد بررسی قرار خواهدگرفت.

او در خصوص "اعتراضات" گفت: اعتراضاتی که وجود دارد حتما مورد بررسی شورا قرار خواهد گرفت و این شورا هم به دنبال این است که اعتراضات بررسی شود و پس از بررسی سازو کار ی فراهم شود تا اعتراضات به حداقل رسد و نهایاتا این احزاب باشند که بیشترین سهم را در شورای عالی سیاست گذاری داشته باشند.

عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در خصوص مشکل موجود در شورای عالی سیاست گذاری گفت: مشکلی که وجود  دارد این است که تعداد افراد حقیقی برابر یا قدری کمتر از نمایندگان احزاب هستند  اقای خاتمی به دنبال این بود که تعداد احزاب دوبرابر افراد حقیقی باشد و فکر می کنم این امکان در آینده بوجود خواهد امد.

او درپایان افزود: پس از تشکیل شورای عالی سیاست گذاری بایستی که  مسئله پارلمان اصلاحات در دستور کار قرار گیرد و یا شیوه های دیگری را جایگزین کرد که بشود شورای عالی سیاست گذاری با انتخابات تعیین تکلیف شود./برنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر