کد خبر: 51448
A

جزئیات قتل دختر5ساله ای که مواد فروش ها بخاطر بدهی پدرش او را ربودند

احمد خسروی وفا رئیس کل دادگستری استان اصفهان هم در این باره گفت: در خصوص قتل دختربچه فلاورجانی تاکنون 5 نفر بازداشت شده‌اند. وی افزود: ملیکا در معامله مواد مخدر والدین با قاتل به گروگان گرفته شده بود که در اثر شکنجه و ایجاد سوختگی و شکستگی در نواحی مختلف بدن جان باخته است.

جزئیات قتل دختر5ساله ای که مواد فروش ها بخاطر بدهی پدرش او را ربودند

به گزارش دیده بان ایران؛ سرهنگ حسن نیکبخت، فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در گفت‌و‌گو با روزنامه «ایران»، جزئیات ربودن و به قتل رساندن دختر5ساله مرد معتادی را که بدهکار بود تشریح کرد.

وی در خصوص جزئیات این ماجرا گفت: اواخر هفته گذشته ملیکا  دختربچه 5 ساله‌ از سوی چند فروشنده مواد مخدر که به پدر این کودک مواد می‌فروختند گروگان گرفته شد تا با این روش بتوانند طلبشان را از پدر این کودک وصول کنند و پس از آن کودک را مورد شکنجه قرار داده و در نهایت او را به قتل رساندند.  پدر این دختربچه معتاد است و ظاهراً بارها از این فروشنده مواد مخدر به‌صورت نسیه مواد گرفته بود و فروشنده هم در پی وصول پولش اقدام به ربودن  ملیکا کرده است. این فرد به پدر کودک اطلاع می‌دهد که تا بدهی‌ات را پرداخت نکنی دخترت را آزاد نمی‌کنم و اگر هم موضوع را به پلیس گزارش کنی، دخترت را می‌کشم.پدر دختر که امکان پرداخت بدهی‌اش را نداشته جریان را به پلیس گزارش می‌دهد.

از سوی دیگر چند تن از اهالی یکی از محله‌های فلاورجان گزارش یک کودک آزاری را اعلام می‌کنند و پس از آن بلافاصله اورژانس اجتماعی به محل حادثه می‌رود که متهم پس از آگاهی از حضور اورژانس از محل متواری می‌شود.

در ادامه نیروهای پلیس، پس از هماهنگی‌های لازم به خانه مورد نظر ورود می‌کنند که متأسفانه با پیکر بی‌جان ملیکا مواجه می‌شوند.

سرهنگ نیکبخت درباره دستگیری قاتل فراری هم گفت: فرد متواری در حالی که قصد داشت از شهرستان خارج شود با پیگیری‌های پلیس آگاهی در کمتر از 24 ساعت دستگیر و به مقام قضایی تحویل داده شد.علت مرگ ملیکا سوختگی و شکستگی است. احمد خسروی وفا رئیس کل دادگستری استان اصفهان هم در این باره گفت: در خصوص قتل دختربچه فلاورجانی تاکنون 5 نفر بازداشت شده‌اند. وی افزود: ملیکا در معامله مواد مخدر والدین با قاتل به گروگان گرفته شده بود که در اثر شکنجه و ایجاد سوختگی و شکستگی در نواحی مختلف بدن جان باخته است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر