کد خبر: 51451
A

یک عضو کمیسیون اجتماعی: دولت باید حقوق کارگران و کارمندان را افزایش دهد

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: عامل اصلی شرایط فعلی اقتصاد، مسائل خارجی نیست بلکه سوء‌مدیریت داخلی است و دولت باید در شیوه مدیریتی خود تجدیدنظر کند.

یک عضو کمیسیون اجتماعی: دولت باید حقوق کارگران و کارمندان را افزایش دهد

به گزارش دیده بان ایران؛ عبدالرضا عزیزی درباره راهکارهای پیشنهادی برای بهبود شرایط اقتصادی کشور اظهار داشت: نمی‌توان با سرعت نرخ تورم و قیمت ارز را کاهش داد، بنابراین بهترین کار برای اینکه قشر آسیب پذیر کمتر آسیب ببیند این است که دولت پکیجی حمایتی به این اقشار بدهد و همچنین باید حقوق کارمندان و کارگران را زیاد کند.

نماینده مردم شیروان افزود: همچنین دولت باید کسانی را که ارز قاچاق کرده‌اند یا ارز ۴۲۰۰ تومانی گرفته‌اند و آن را در بازار آزاد فروخته‌اند، مجازات قاطع کند. دولت باید مجرمین را به قوه قضاییه معرفی و قوه قضاییه باید این مجرمین را مجازات کند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره اولویتهای رییس جمهور در معرفی وزرای کار و اقتصاد تصریح کرد: وزیر کار باید جوان باشد و در بین مجلس و دولت محبوب باشد، همچنین کمیته امداد، بهزیستی و سایر نهادهای مرتبط و بیمه و قوانین کار و همچنین قوانین مربوط به بازنشستگی کشوری را بشناسد.

نماینده شیروان در مجلس همچنین گفت که وزیر پیشنهادی اقتصاد باید دکترای اقتصاد داشته باشد و بر مباحث اقتصادی مسلط باشد./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر