کد خبر: 51583
A
حاجی دلیگانی :

آخرین وضعیت استیضاح شریعتمداری در مجلس/ استیضاح وزیر صمت به هیئت رئیسه ارجاع شد

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی با بیان اینکه نمایندگان بطور جد پیگیر استیضاح محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت هستند، گفت: با توجه به ارجاع استیضاح این وزیر به کمیسیون صنایع و معادن مجلس و عدم حضور وزیر صمت در جلسه تعیین شده طراحان استیضاح این وزیر روز یکشنبه از کمیسیون درخواست کردند تا گزارش کمیسیون به هیئت رئیسه مجلس داده شود.

آخرین وضعیت استیضاح شریعتمداری در مجلس/ استیضاح وزیر صمت به هیئت رئیسه ارجاع شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی  با بیان اینکه نمایندگان بطور جد پیگیر استیضاح محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت هستند، گفت: با توجه به ارجاع استیضاح این وزیر به کمیسیون صنایع و معادن مجلس و عدم حضور وزیر صمت در جلسه تعیین شده طراحان استیضاح این وزیر روز یکشنبه از کمیسیون درخواست کردند تا گزارش کمیسیون به هیئت رئیسه مجلس داده شود.

وی افزود: اینجانب با رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس صحبت و تاکید کردم که گزارش استیضاح این وزیر هر چه سریعتر به هیئت رئیسه مجلس ارسال شود که رییس کمیسیون قول داد تا گزارش مذکور را به هیئت رئیسه مجلس اعلام کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه استیضاح این وزیر حدود80 امضاء دارد، تصریح کرد: تا کنون گزارشی مبنی بر پس گرفتن امضاهای نمایندگان به ما نرسیده است و استیضاح به قوت خود باقی است.

برای استیضاح شریعتمداری، 2 طرح در مجلس تهیه شده، یک طرح با 70 امضای نمایندگان و 15 محور و طرح دیگر با 12 امضا و چندین محور.

یکشنبه گذشته خبری مبنی بر استعفای این وزیر رسانه ای و حتی اعلام شد که این استعفاء با هماهنگی رئیس جمهور بوده و روحانی هم این استعفاء را پذیرفته و قرار است بعد از سفر از آمریکا رسما اعلام شود. این خبر از سوی معاون  رئیس جمهور و شخص شریعتمداری به شدت تکذیب شد. شریعتمداری به رسانه ها گفته بود هیچ وقت استعفا نداده است. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر