کد خبر: 51626
A

نماینده مجلس: به ولله برخی مسئولان ما توان اداره یک نانوایی را هم ندارند

نماینده مردم بندرلنگه در مجلس شورای اسلامی گفت: با کمال تاسف شاهد جلوس برخی از مدیران و مسئولان در کرسی‌های مدیریت و مسئولیت هستیم که به ولله توانایی اداره یک نانوایی را هم ندارند.

نماینده مجلس: به ولله برخی مسئولان ما توان اداره یک نانوایی را هم ندارند

به گزارش دیده بان ایران؛ ناصرشریفی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلسگفت: آنچه که ما را نگران کرده و دل‌های مردم را به درد آورده وضعیت اقتصادی و معیشت مردم است که سفره محقرشان روز به روز کوچک و کوچک‌تر می‌شود که هر کس این موضوع را به طور کامل به دشمنان کشور و به آمریکا و ترامپ ربط دهد غافل و سخت در اشتباه است. 

نماینده مردم بندرلنگه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وضعیت نابه‌هنجار اقتصادی امروز که توان خرید را از مردم گرفته و قیمت اجناس و کالا و خدمات را نه روزانه بلکه به صورت ساعتی بالا برده نتیجه سوء مدیریت‌ها،‌اتخاذ سیاست‌های غلط و بی‌نظمی اقتصادی است. 

وی افزود: سزاوار بود چند وزیر و معاون و مدیر ارشد دخیل در این بی‌نظمی اقتصادی که باعث فشار مضاعف به ملت شده حداقل از مردم عذرخواهی می‌کردند و استعفا می‌دادند اما شاهدیم که هر بار تصمیمات غیرکارشناسی و غیر علمی و عدم کنترل و نظارت خود را به آمریکا ربط می‌دهند.

شریفی خاطرنشان کرد: چرا سوء تدبیر و ضعف و ناتوانی در مدیریت خود را به طور کامل به دشمنان ربط می‌دهیم نمی‌گوییم تحرکات و فشارهای دشمنان بی‌تاثیر بوده اما می‌توانستیم با اتخاذ تصمیم‌های عقلانی، علمی و کارشناسی درست و بهره‌گیری از نظرات اقتصاددانان خبره فشارها را به حداقل برسانیم که این کار را نکردیم. امیدواریم تا بیش از این دیر نشده که شده با بهره‌گیری از خرد جمعی و نظرات کارشناسان خبره و ازاده این مملکت و وفاق و همدلی بیشتر شاهد گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشیم. 

وی افزود: آقای روحانی ترامپ مدیران نالایق و ناکارآمدی هستند که در سیستم اداری مثل خوره به جان مملکت و ملت افتاده‌اند و به مردم فشار وارد می‌کنند و موجبات دلسردی و نگرانی مردم را فراهم می‌آورند. ترامپ آن دزدان نان سفره‌های مردم هستند که با رانت و رانت‌خواری کمر مردم را خم کرده‌اند و پدر خانواده را در مقابل دیدگان زن و فرزندانش شرمسار و اندوهگین می‌سازند و در این شرایط حساس  بازار و وضعیت اقتصادی به مردم رحم نمی‌کنند. 

شریفی خاطرنشان کرد: با کمال تاسف شاهد جلوس برخی از مدیران و مسئولان در کرسی‌های مدیریت و مسئولیت هستیم که به ولله توانایی اداره یک نانوایی را هم ندارند. 

وی عنوان کرد هرگز فشارهای دشمن ، کمبودها، نارسایی‌ها و مشکلات مردم ما را خسته نمی‌کند و این موضوع را در طول ۴۰ سال گذشته به اثبات رسانده‌اند اما آ‌نچه که مردم ما را افسرده و همچنین عصبانی و نگران می‌کند تبعیض و بی‌عدالتی و رانت و فساد است و آنچه که مردم ما را نگران  مضطرب کرده برخورد نامناسب و دور از شأن سیستم اداری با آنها است. 

وی افزود: آقای رئیس‌جمهور آنچه امروز مردم ،‌نخبگان و اندیشمندان هرمزگان و حوزه انتخابیه‌ام را نگران کرده عدم توسعه متوازن و پایدار و عدم نگاه ملی به ظرفیت‌های توسعه‌ای در این منطقه است./ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر