کد خبر: 51659
A

حجت الاسلام سلیمی: رهبر ارکستر دولت وزرایی را که در نُت نمی‌نوازند کنار بگذارد

نماینده مردم محلات در مجلس گفت: رییس‌جمهور به عنوان رهبر ارکستر کابینه باید نوازندگانی را که خارج از نُت می‌زنند و صدای ناهنجار تولید می‌کنند، کنار بگذارد و وزرایی را برای همکاری دعوت کند که هماهنگ می‌نوازند.

حجت الاسلام سلیمی: رهبر ارکستر دولت وزرایی را که در نُت نمی‌نوازند کنار بگذارد

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی گفت: عملکرد و تصمیمات کابینه نشان می‌دهد که پاسخگوی نیازهای کشور در جنگ اقتصادی نیست.

عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه کابینه نیازمند ترمیم جدی است، گفت: به کابینه‌ای چابک، انقلابی، قاطع، پرکار و دارای سعه‌صدر بالا و اهل تعامل و مشورت‌پذیر نیازمندیم. امروز حرف گرایش‌ها و جناح‌های سیاسی و افکار عمومی درباره کابینه دولت تقریبا یکسان است. اگر رییس‌جمهور کابینه را تغییر ندهد عبور از شرایط جنگی بسیار دشوار و غیرقابل تحمل خواهد شد.

وی نابسامانی‌های ارزی کشور را متوجه تصمیم‌گیران اقتصادی کشور و بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور را به خاطر تصمیمات نادرست کابینه دانست و گفت: تاراج ۳۳ میلیارد دلار از ذخایر ارزی کشور زمانی اتفاق افتاد که رییس‌کل سابق بانک مرکزی ایده‌های نادرستش را به اجرا درآورد. برای حل چالش‌های اقتصادی ناشی از تصمیمات اشتباه اقتصادی باید دست به دست هم دهیم. مجلس آمادگی دارد در صورت معرفی گزینه‌های قوی برای وزراتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دولت همکاری لازم را داشته باشد.

نماینده مردم محلات در مجلس خطاب به دولتمردان درخواست کرد: تذکرات مشفقانه مجلس و نمایندگان مردم را حمل بر همکاری کنید نه حمل بر مسائل دیگر.

سلیمی تیم اقتصادی دولت را همچون ظروف مرتبطه دانست و افزود: وزرای تعاون، اقتصاد، راه، نفت، صنعت، جهادکشاورزی و بانک مرکزی در کنار جهانگیری، نهاوندیان و نیلی عقل منفصل اقتصادی رییس‌جمهور را تشکیل می‌دهند که با جابه‌جایی یا جایگزین کردن برخی از آنان، تیم اقتصادی دولت در شرایط جنگی را شکل می‌دهد./ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر