کد خبر: 51707
A

وضعیت بحرانی تنکابن/ برق و گاز برخی روستاها قطع و پل‌های ارتباطی تخریب شدند

فرمانداری تنکابن طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، وضعیت پل‌ها و روستاهای حاشیه رودخانه‌ها، وضعیت این شهرستان در حالت بحرانی است.

وضعیت بحرانی تنکابن/ برق و گاز برخی روستاها قطع و پل‌های ارتباطی تخریب شدند

به گزارش دیده بان ایران در اطلاعیه شماره 2 فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن از شهروندان خواسته شد از عبور و مرور و تردد غیرضروری در محورهای دارای پل و روستاهای مجاور رودخانه‌ها خودداری کنند.

ام‌البنین کاسگری سرپرست روابط عمومی و سخنگوی فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن  از تخریب پل‌های ارتباطی دو روستای «ایثارده» و «پلطان» در محدوده بخش مرکزی شهرستان تنکابن خبر داد و خاطرنشان کرد: در همین راستا خطوط گاز منتهی به این روستاها و روستای «خشکرود» برای پیشگیری از خطرات احتمالی به صورت موقت از سوی شرکت گاز قطع شد.

وی از قطعی برق در محورهای روستاهای ایثارده، کوده و خشکرود خبر داد و اظهار کرد: با تلاش و حضور پرسنل شرکت توزیع برق در منطقه علل و عوامل آن در دست بررسی است که نتایج آن اعلام خواهد شد.

کاسگری با اشاره به این‌که اکثر محورهای ارتباطی شهرستان به دلیل داشتن انهار و رودخانه‌های متعدد دارای آب گرفتگی بوده و با تشدید بارش باران حوزه‌های شهری و روستایی با مشکل مواجه می‌شوند، افزود: پل‌های بزرگ ارتباطی شهرستان به ویژه پل محور «سه هزار» و «لیره سر» موسوم به «گلیج پل» به منظور حفظ ایمنی آن توسط عوامل اجرایی مسدود شده و از تردد غیرضروری آن جلوگیری شده است.

وی در مورد بخش‌های نشتارود و خرم آباد تنکابن نیز گفت: در بخش نشتا و خرم‌آباد تاکنون موضوع حادی گزارش نشده اما احتمال وقوع مشکلاتی در محور «اَزارود» شهر نشتارود وجود دارد.

سرپرست روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن مسدود شدن و آب گرفتگی معابر شهری و روستایی متاثر از سیل را ناگزیر توصیف و خطاب به ساکنین شهرستان تاکید کرد: ستاد مدیریت بحران شهرستان تنکابن از همشهریان می‌خواهد ضمن حفظ آرامش از تردد غیرضروری و سکونت در واحدهای مسکونی مسیر سیلاب جدا خوددرای کنند.

گفتنی است علی‌اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران از تعطیلی مدارس شیفت صبح روز شنبه تمامی مقاطع در شهرستان‌های تنکابن، رامسر و عباس آباد به دلیل بارندگی شدید و رگباری خبر داد/ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر