کد خبر: 51747
A

قاسم میرزایی‌نیکو: محاسن FATF از معایب آن بیشتر است/ صداوسیما در انعکاس اخبار میلی عمل می‌کند

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: صداوسیما در پوشش اخبار و گزارش‌ها خصوصا در موضوع CFT و FATF به صورت میلی عمل می‌کند ولی تجربه ثابت کرده هر چه این رسانه بگوید همه برعکس عمل میکنند.

قاسم میرزایی‌نیکو: محاسن FATF از معایب آن بیشتر است/ صداوسیما در انعکاس اخبار میلی عمل می‌کند

به گزارش دیده بان ایران؛ «قاسم میرزایی نیکو» در واکنش به گزارش صدا و سیما علیه گروه ویژه اقدام مالی (FATF) و لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم(CFT) اظهار داشت: صدا و سیما در مسائل مختلف کشور خصوصا موضوع CFT و FATF کاملا میلی عمل کرده و فقط بخش های مربوط به مخالفان این لوایح را پخش می کند.
وی افزود: در این زمینه هیات دولت و نمایندگان مجلس باید کارهای کارشناسی انجام می دانند که این اقدامات انجام شده و بحث های کارشناسی خوبی در این زمینه ها صورت گرفته است.
نماینده مردم دماوند در مجلس یادآور شد: امروز همه کشور به این نتیجه رسیدند که CFT و دیگر لوایح مرتبط با FATF یک سری معایب و محاسنی دارد ولی محاسن آن از معایب آن بیشتر است، از این رو می تواند در مجلس تصویب شود.
میرزایی نیکو خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده که صدا و سیما هر چه نشان دهد دیگران برعکس آن عمل می کنند، بهتر است رسانه ملی دست از اقدامات میلی بردارد.
صدا و سیما شب های گذشته گزارش هایی درمورد FATF و لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم(CFT) پخش کرد، یکی از این گزارش با عنوان «سراب»، روایتی از داستان FATF در پاکستان بود که با واکنش کارشناسان رسانه و صاحبنظران سیاسی همراه شد. این کارشناسان پخش چنین گزارش هایی را بی ارتباط با در دستور کار قرار گرفتن و بررسی CFT در مجلس ندانستند./ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر