کد خبر: 51780
A

حواشی جلسه علنی مجلس/ ذوالنور مشغول جمع آوری امضادر جلسه علنی امروز مجلس

شورای اسلامی در جریان بررسی CFT « لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم» برخی نمایندگان تلاش کردند با ایجاد هیاهو این جلسه را به حاشیه ببرند.

حواشی جلسه علنی مجلس/ ذوالنور مشغول جمع آوری امضادر جلسه علنی امروز مجلس

به گزارش دیده بان ایران؛ در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی CFT « لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم» هنگام نطق بهروز نعمتی، محمد دهقان نماینده مردم طربقه به نطق وی اعتراض کرد و خطاب به علی لاریجانی که ریاست پارلمان را بر عهده داشت، گفت: آقای نعمتی توهین کرده و مخالفان CFT را دروغگو خطاب کرده است.

لاریجانی خطاب به نعمتی گفت: آقای نعمتی شأن مجلس را حفظ کنید.

دهقان به این تذکر رئیس مجلس بسنده نکرد و پشت تریبون کنار نعمتی قرار گرفت و با فریاد به نعمتی گفت شأن مجلس را رعایت کنید.

احمد امیرآبادی فراهانی هم خود را به دهقان رساند و او را از پشت تریبون به کنار کشاند اما هیاهو همچنان ادامه داشت؛ حسینعلی حاجی دلیگانی و نصرالله پژمانفر نیز هرکدام با گفتن « تذکر» و «اخطار» جو را متشنج کردند.

در ادامه جلسه، مجتبی ذوالنور نماینده عضو جبهه پایداری قم در مجلس که با حرکت لابه‌لای صندلی نمایندگان مشغول جمع‌آوری امضاء از آن‌ها بود، در توضیح این اقدام خود به ایلنا گفت: با رایزنی که با هیات رییسه داشتیم، قرار شد کسانی که تمایل دارند رای‌شان در این برگه به‌طور شفاف در خبرگزاری‌ها منتشر شود. 

پیش از این، نمایندگان در رای‌گیری علنی خواستار رای‌گیری شفاف با استفاده از برگه رای شده بودند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر