کد خبر: 51795
A

نادر قاضی پور، مخالف CFT: امروز روز سیاه مجلس بود

یک عضو فراکسیون ولایی مجلس روز تصویب FATF را روز سیاه مجلس شورای اسلامی خواند و آن را با عهدنامه‌های پاریس، گلستان و ترکمنچای مقایسه کرد.

نادر قاضی پور، مخالف CFT: امروز روز سیاه مجلس  بود

به گزارش دیده بان ایران، نادر قاصی پور در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: امروز روز سیاه مجلس شورای اسلامی بود. امروز برای مجلس روز مهمی بود و از ساعت شش صبح جلسه غیر علنی برای FATF تشکیل شد. مسئولین نظامی ضررهای خطرناک این لایحه را بیان کردند ولی دولتی‌ها بر عکس آنها صحبت کردند و اصرار بر تایید FATF کردند و نهایتا عهدنامه ننگینی مانند پاریس، گلستان و ترکمنچای دوم‌ در مجلس تصویب شد. ملت ۱۲۰ رای منفی داشت.

وی در ادامه گفت: اقتدار نطام امروز پس از حضور امت در صحنه و اقتدار رهبری قدرت نیروهای مصلح ماست. عملیات مختلف موفق برون مرزی و موشک باران دشمنان ملت نشان وحدت نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و نظامی است. از فرمانده قرارگاه مرکزی حمزه سیدالشهدا و سپاه و مرزبانی استان و مدیر کل اطلاعات استان کمال تشکر دارم که امسال شبانه روز زحمت کشیدند و تمام تیم های تروریستی اعزامی از اقلیم شمال کردستان عراق را قبل از ورود به خاک جمهوری اسلامی منهدم کردند.


قاصی پور تصریح کرد: وضعیت دریاچه ارومیه اسفبار است. راه آهن ارومیه به مراغه افتتاح نشد و جاده های استان مانند قتلگاه است. تحصیل مشکل اصلی کشور است. دختران و پسران بین ۶ تا ۱۸ سال به دلیل فقر از تحصیل جاماندن و به خیل بی‌سوادان اضافه شدند.

وی افزود: افزایش حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و تامین اجتماعی با اوضاع بد اقتصادی امروز باید انجام شود. امروز همه حقوق بگیران به خصوص نیروهای نظامی و انتظامی و آموزش و پرورش در زیر خط فقر قرار دارند. این ننگ است. دولت به داد معیشت مردم و کارگران و کشاورزان برسد.

وی خاطر نشان کرد: دولت باید جلوی افزایش بی رویه قیمت های ارزاق عمومی به خصوص دارو ها و لوازم پزشکی را بگیرد. وزارت بهداشت می‌گوید ۹۸ درصد داروها در داخل تولید پی شود پس چرا برای دو درصد دارو خارجی ۹۷ درصد ارز اختصاص می‌دهند.

قاضی‌پور با خطاب قرار دادن رئیس صدا و سیما و استناد به اصل ۱۵ و ۱۹ قانون اساسی بیان کرد: جمعیت چهل میلیونی ترک‌های جمهوری اسلامی نیاز به یک شبکه سرتاسری ۲۴ ساعت دارد. آقای صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به چهل میلیون ترک مجوز یک روزنامه سرتاسری به زبان ترکی صادر کنید.

وی در تذکری به وزیر دادگستری بیان کرد: متاسفانه بیش از ظرفیت زندان، زندانی داریم که باید کاهش یابد. دولت هزینه غذا و دارو زندانیان را صد در صد اختصاص دهد. آقای وزیر کشور چرا چند ماه کارمندان و کارگران برخی از شهرداری‌ها کشور حقوق و مزایا خود را دریافت نکردند. چرا مشکل ۱۳۶ هزار سهامدار پدیده شاندیز را حل نمی کنید؟ حق و حقوق وزارت نیرو و جهاد و راه و شهرسازی را از مال سهامداران دادید ولی حقوق سهامداران را ندادید. علت امر چیست؟/ ISNA

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر