کد خبر: 52060
A

پروانه مافی: تنها چیزی که ما امروز در کشور کم داریم، وحدت است

یک عضو هیات رییسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: ما اگر در داخل بتوانیم همگرایی و وحدت را بین طیف‌های مختلف سیاسی ایجاد کنیم، قطعا می‌توانیم از مشکلاتی که دشمنان برای ما ایجاد کرده‌اند، عبور کنیم.

پروانه مافی: تنها چیزی که ما امروز در کشور کم داریم، وحدت است

به گزارش دیده بان ایران؛ پروانه مافی با اشاره به دیدار رییس جمهور با جمعی از اصلاح‌طلبان و ضرورت گسترش این نوع دیدارها بیان کرد: آقای رییس جمهور جلسات خوبی را با جریان‌های مختلف سیاسی آغاز کرده است. دیدار با احزاب و گروه‌های مختلف چه از طیف اصلاح‌طلب و چه از طیف اصولگرا دارای فوایدی است. این جلسات دل‌ها را به یکدیگر نزدیک می‌کند و در عین حال افراد حاضر در این  نشست صحبت‌هایی را مطرح کرده که ذهن رییس جمهور را نسبت به مسائل کشور روشن‌تر می‌سازد.

وی در ادامه بیان کرد: تنویر افکار عمومی که در این جلسات انجام می‌شود، باعث می‌شود در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های کشور فضای بازتری ایجاد شود و نگاه‌های مختلف در آن دیده شود که قطعا به نفع مردم است.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: این جلسات قطعا وحدت و انسجام را به دنبال خواهد داشت. تنها چیزی که ما امروز در کشور کم داریم، وحدت است. ما اگر در داخل بتوانیم تعامل، انسجام، وحدت و همفکری را بین جریان‌های مختلف سیاسی ایجاد کنیم، قطعا می‌توانیم بر مشکلات مسلط شویم.

وی در ادامه تصریح کرد: ما در حوزه بین‌المللی تقریبا تعامل خوبی در هفته‌های اخیر داشته‌ایم. درخصوص برجام ترامپ از تعهداتی که داده بود، خارج شد. اما ما همچنان در آن باقی ماندیم که این امر باعث ارتقای جایگاه بین‌المللی در جهان شده است. کارشناسان سیاسی که در سطح جهان رفت و آمد دارند، همگی بر این باورند که پایداری و متعهد بودن ایران به حقوق بین المللی جایگاه ما را بالا برده است.

مافی خاطرنشان کرد: دنیا در حال حاضر به دنبال چند جانبه گرایی است و ما در سیاست خارجی به خوبی توانستیم این چند جانبه گرایی را نشان دهیم و مخالف روش ترامپ که یکجانبه‌گرایی است گام برداریم. اگر در داخل نیز این هم‌گرایی در بین جریان‌های سیاسی ایجاد شود، قطعا می‌توانیم از مشکلاتی که دشمنان برای ما ایجاد کرده‌اند عبور کنیم./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر