کد خبر: 52090
A

بادامچی:‌ از دولت انتظار می‌رود از اقتصاددانان استفاده کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تصمیمات اقتصادی باید نظرات بخش خصوصی را لحاظ کنیم اما فکری نو و جدید در دولت دیده نمی‌شود و چشم انداز روشنی برآورد نمی‌شود و انتظار می‌رود که دولت از اقتصاددانان استفاده کند.

بادامچی:‌ از دولت انتظار می‌رود از اقتصاددانان استفاده کند

به گزارش دیده بان ایران، محمدرضا بادامچی درباره نکات مطرح شده  در دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با سران قوا گفت: برای برون رفت از شرایط فعلی، باید نظر بخش خصوصی را در تصمیمات اقتصادی لحاظ کنیم؛ دولت باید متوجه شود که به بن بست رسیده است  و تصمیماتش نتوانسته راهگشا باشد، خصوصا در جریان بحران ارزی و با تصمیماتی که گرفتند کشور به سمت بحران اقتصادی می‌رود.

وی افزود: دولت باید از نظر بخش خصوصی و اقتصاددانان استفاده کند و این کار را نمی‌کند و مشخص است که تیم اقتصادی که معرفی کرده است افراد محدودی هستند و با دایره کوچکی مشورت و تصمیم گیری می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد: فکری نو و جدید در دولت دیده نمی‌شود و چشم انداز روشنی برآورد نمی‌شود و انتظار می‌رود که دولت از اقتصاددانان استفاده کند. در کشور ما 20 میلیون نفر تحصیلکرده وجود دارد  و با این وجود دولت دایره محدودی را گرفته و انتظار می‌رود از افراد صاحب نظر بیش‌تری استفاده کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر