کد خبر: 52096
A
رئیس کمیسیون صنایع مجلس:

هیچ گزینه ای برای وزارت صمت معرفی نشده است/استیضاح شریعتمداری به هیات رئیسه داده شد

رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام گزینه‌های معرفی شده برای وزارت صنعت شایعه است, گفت: استیضاح وزیر صنعت به هئیت رئیسه ارسال شده است. عزیز اکبریان با بیان اینکه تمام گزینه‌های معرفی شده برای وزارت صنعت شایعه است, اظهار داشت: هیچ کدام از گزینه‌های مطرح شده در رسانه‌ها قطعی نشده است. رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به غیبت وزیر صنعت در جلسات کمیسیون صنایع و معادن هئیت رئیسه در این مورد تصمیم گیری می‌کند که نامه آن از طرف کمیسیون به هئیت رئیسه ارسال شده، تصریح کرد: استیضاح وزیر هم به هئیت رئیسه ارسال شده است. این نماینده مجلس در باره ادعای وزارت صمت در خصوص دلایل عدم حضور وزیر صنعت در کمیسیون صنایع گفت: کمیسیون صنایع سه بار از استیضاح کنندگان و شخص آقای وزیر خواست تا در کمیسیون حضور پیدا کنند مطابق قانون جلسات هر سه بار به آقای شریعتمداری اطلاع داده شد، نمایندگان مجلس در کمیسیون حضور پیدا کردند اما آقای شریعتداری با وجود آنکه از برگزاری جلسات اطلاع داشت به کمیسیون نیامدند بنابراین مطابق قانون استیضاح به هیات رئیسه ارجاع داده شد تا در صحت علنی مطرح شود وی با بیان اینکه جابه‌جایی از وزارت صنعت به وزارت تعاون هنوز قطعی نشده است، تصریح کرد: این جابه‌جایی‌ها و گمانه زنی‌ها هنوز جدی نیست.

هیچ گزینه ای برای وزارت صمت معرفی نشده است/استیضاح شریعتمداری به هیات رئیسه داده شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام گزینه‌های معرفی شده برای وزارت صنعت شایعه است, گفت: استیضاح وزیر صنعت به هئیت رئیسه ارسال شده است.

عزیز اکبریان با بیان اینکه تمام گزینه‌های معرفی شده برای وزارت صنعت شایعه است, اظهار داشت: هیچ کدام از گزینه‌های مطرح شده در رسانه‌ها قطعی نشده است.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به غیبت وزیر صنعت در جلسات کمیسیون صنایع و معادن هئیت رئیسه در این مورد تصمیم گیری می‌کند که نامه آن از طرف کمیسیون به هئیت رئیسه ارسال شده، تصریح کرد: استیضاح وزیر هم به هئیت رئیسه ارسال شده است.

وی با بیان اینکه جابه‌جایی از وزارت صنعت به وزارت تعاون هنوز قطعی نشده است، تصریح کرد: این جابه‌جایی‌ها و گمانه زنی‌ها هنوز جدی نیست.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مجلس هفته آینده سرکشی به حوزه‌های انتخاباتی دارند تا رئیس جمهور به گزینه‌های نهایی برسد،عنوان کرد: معاون پارلمانی رئیس جمهور رسما اعلام کرد که به هیچ گزینه قطعی نرسیده‌ایم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر