کد خبر: 52134
A
تایید خبر دیده بان ایران

رئیس سازمان نظام روانشناسی به جرم کلاهبرداری بازداشت شد

حمید رضا پور اعتماد عضو سازمان نظام روانشناسی از بازداشت رئیس این سازمان به دلیل کلاهبرداری و سوءاستفاده مالی خبر داد و گفت: علی‌رغم اینکه عباسعلی اللهیاری از سال گذشته رد صلاحیت شده بود ولی همچنان به صورت غیرمستقیم در کافه کارتابل امضا می‌کرد.

رئیس سازمان نظام روانشناسی  به جرم کلاهبرداری  بازداشت شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ حمیدرضا پوراعتماد عضو سازمان نظام روانشناسی در ارتباط با بازداشت رئیس این سازمان، گفت: عباسعلی اللهیاری به دلیل کلاهبرداری و سوءاستفاده مالی توسط پلیس آگاهی بازداشت شده است. 

وی افزود: در سال 95 نیز آقای اللهیاری برای چند روز بازداشت شده بود که با ضمانت ملکی معاونش از زندان آزاد شد ولی از آن زمان تاکنون بقیه پرونده‌ها در سازمان نظام روانشناسی مسکوت مانده بود.

عضو سازمان نظام روانشناسی خاطرنشان کرد: از مهر ماه سال گذشته رد صلاحیت رئیس سازمان روانشناسی توسط دفتر رئیس جمهور انجام گرفت ولی علی‌رغم این رد صلاحیت همچنان عباسعلی اللهیاری در کافه یا تریا کارتابل سازمان را امضا می‌کرد.

دیده بان ایران چند روز پیش خبر بازداشت عباسعلی الهیاری نماینده مجلس در دوره ششم و هفتم و رئیس سازمان روانشناسی را اعلام کرده بود (اینجا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر