کد خبر: 52662
A

طرح «بالکن سبز» در پایتخت کلید خورد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 22 پایتخت با اشاره به آغاز اجرای طرح بالکن سبز در منطقه 22 گفت: در قالب این طرح شهروندان می توانند با گل و گیاه رایگان بالکن منازل خود را گل آرایی کنند.

طرح «بالکن سبز» در پایتخت کلید خورد

به گزارش دیده بان ایران، روابط عمومی این شهرداری، احسان صفایی افزود: طرح بالکن سبز با همکاری کلینیک گل و گیاه و اداره فضای سبز منطقه 22 در حال اجرا است. 
وی با اشاره به سرفصل های دوره‌های آموزشی کلینیک های گل و گیاه اظهارداشت: کاشت نهال، نگهداشت درخت و درختچه، هرس، پرورش گل های فصلی زمستانه و آشنایی با آفات از جمله آموزش‌های فصل سرد سال است که علاوه بر دیگر دوره های معمول، به صورت رایگان به شهروندان ارائه می شود.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 22 اضافه کرد: سه کلینیک گل و گیاه در سطح منطقه آموزش ها را به شهروندان ارائه می کنند که تا پایان سال در تمامی سراهای محلات سطح منطقه یک کلینیک گل و گیاه به بهره برداری خواهد رسید.
براساس این گزارش مراکز آموزش و مشاوره گل و گیاه شهرداری منطقه 22 در محله المپیک- خیابان هجدهم، محله هوانیروز و سرای محله دانشگاه شریف واقع شده اند که شهروندان برای دریافت مشاوره تلفنی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خدمات رسانی این مراکز می توانند با شماره های 44728003 و 44764200 تماس بگیرند.
منطقه 22 در شمال غرب پایتخت واقع شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر