کد خبر: 52672
A

روانشناس قلابی با یکی از مراجعینش که40سال از او جوانتر بود ازدواج کرد

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده میدان ونک از شوهرش به جرم کلاهبرداری شکایت کرد "همه چیز با حق ویزیت ده هزار تومانی شروع شد و کم کم که به تعداد مراجعین اضافه شد هزینه درمان نیز بالا رفت و تا سقف جلسه ای سیصد تا چهارصد هزار تومان رسید !" کسی چیزی از گذشته اش نمی دانست و به گفته ی خودش روانشناس ، روانکاو و دارای برد تخصصی TA از آمریکا بود و متخصص در مداوای افسردگی ! روانکاو قلابی به گسترش خدمات روانشناختی خود پرداخت و در گام بعدی ادعای ارتباط با نیروهای ماورایی کرد به طوری که علاوه بر درمان افسردگی مراجعین برای حل مشکلات و باز کردن گره های زندگی خود به او مراجعه می کردند.

روانشناس قلابی با یکی از مراجعینش که40سال از او جوانتر بود ازدواج کرد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ زنی با مراجعه به دادگاه خانواده میدان ونک از شوهرش به جرم کلاهبرداری شکایت کرد همه چیز با حق ویزیت ده هزار تومانی شروع شد و کم کم که به تعداد مراجعین اضافه شد هزینه درمان نیز بالا رفت و تا سقف جلسه ای سیصد تا چهارصد هزار تومان رسید !

 

کسی چیزی از گذشته اش نمی دانست و به گفته ی خودش روانشناس ، روانکاو و دارای برد تخصصی TA از آمریکا بود و متخصص در مداوای افسردگی !

روانکاو قلابی به گسترش خدمات روانشناختی خود پرداخت و در گام بعدی ادعای ارتباط با نیروهای ماورایی کرد به طوری که علاوه بر درمان افسردگی مراجعین برای حل مشکلات و باز کردن گره های زندگی خود به او مراجعه می کردند.

تا جایی که حتی یکی از مراجعین با خواهش و اصرار زیاد و پرداخت 300هزار تومان هزینه استاد را راضی می کند تا بر بالین همسر بیمارش به مدت دو دقیقه حاضر شود و به انتقال انرژی مثبت به بیمار بستری بپردازد و البته فردای همان روز بیمار فوت کرد.

نفوذ کلام استاد یا در واقع عمق ساده لوحی بیماران به جایی می رسد که حتی شخصی ترین مسائل خود را با او در میان گذاشته و آنچنان تحت تاثیرتوصیه های او قرار می گیرند که به گفته ی یکی از بیمارانش چیزی نمانده بوده که تحت القائات منفی روانکاو قلابی دست به قتل مادرش بزند .

در این میان روانشناس قلابی از بین مراجعینش همسری باچهل سال تفاوت سنی برای خود برمی گزیند و به قول همسرش در این مدت چیزی جز رنج و عذاب تجربه نمی کند .

سرانجام پس از مدتها کلاهبرداری با شکایت یکی از بیماران داستان روانکاو قلابی به پایان می رسد و همه حتی همسرش دست به شکایت از وی می زنند و مدعی پرداخت چند صد میلیون تومان هزینه درمان در طی چندین سال طبابت و درمان های ماورایی می شوند !

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر