کد خبر: 52690
A

جهانگیری از صادرکنندگان نمونه کشور تقدیر کرد

معاون اول رئیس‌جمهوری از ۵۰ شرکت صادرکننده نمونه سال ۱۳۹۷ تقدیر کرد.

جهانگیری از صادرکنندگان نمونه کشور تقدیر کرد

به گزارش دیده بان ایران، صبح یکشنبه در مراسم گرامیداشت بیست و دومین سال‌روز ملی صادرات که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، از صادرکنندگان ممتاز، نمونه ملی، برتر کشوری و برگزیده استانی سال ۱۳۹۷ تقدیر کرد.


در این مراسم پنج شرکت ایران گلاب مرغوب، صنایع الکترونیک ایران(صاایران)، صنعتی داداش برادر(شونیز)، فراب و یاتا اکپرس به عنوان صادرکنندگان ممتاز سال ۱۳۹۷ با دریافت تندیس بلورین از سوی معاون اول رئیس‌جمهوری مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین به ۴۵ شرکت به عنوان صادرکنندگان نمونه ملی از سوی جهانگیری تندیس طلایی اهدا شد.


درآمد ارزی حاصل از صادرات، حفظ و توسعه بازارهای هدف و فعالیت‌های بازاریابی و مهارت فنی و تخصصی در امر صادرات از جمله معیارهای عمومی صادرکننگان نمونه سال ۱۳۹۷ در بخش کالا است.

مراسم روز ملی صادرات هرساله با اهدافی نظیر تقویت عزم ملی برای صادرات، گسترش فرهنگ عمومی صادرات، ارتقا شان و منزلت اجتماعی صادرکنندگان، گسترش فرهنگ تولید برای صادرکنندگان، تبیین سیاست‌های صادراتی و ظرفیت‌سازی برای توسعه صادرات برگزار و طی آن صادرکنندگان نمونه کشور معرفی می‌شوند و مورد تقدیر قرار می‌گیرند./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر