کد خبر: 52749
A
زهرا سعیدی در گفت و گو با دیده بان ایران :

امیدواریم برنامه های شریعتمداری برای وزارت کار؛ نظر نمایندگان را جلب کند

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس: وزیر باید مدیریت، آگاهی، هوشمندی، درک سیاسی و اجتماعی و جرات انتقادپذیری داشته و قدرت پاسخگویی داشته باشد. به نظر می رسد، دکتر شریعتمداری در راس وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی بتواند عملکرد خوبی داشته باشند اما ابتدا باید برنامه ها و وعده هایشان را بشنویم.

امیدواریم برنامه های شریعتمداری برای وزارت کار؛  نظر نمایندگان را جلب کند

دیده بان ایران : رئیس جمهور گزینه های پیشنهادی خود را برای سکانداری وزارت صمت، کار، اقتصاد و دارایی و راه شهر سازی معرفی کردند. مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه یک هفته وقت دارد تا رای اعتماد خود را به وزرای پیشنهادی دولت بدهد.

زهرا سعیدی مبارکه، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این سوال که آیا انتخاب رئیس جمهور برای معرفی محمد شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی کاردرستی بده یا خیر گفت : وزارت صنعت و وزارت کار دو وزارتخانه جدا از هم هستند زمانی که مشکلی در یک وزارتخانه بوجود می آید، نباید کل مشکلات را به یک شخص منتسب می کنیم و انتظار داریم که وزیر با درایت ویژه ای مسائل را حل کنند.

 

وی گفت: در خصوص تصمیم اخیر رئیس جمهور؛ چند نکته حائز اهمیت است. آقای شریعتمداری تجربه کافی دارند حال باید ببینیم که برنامه های ایشان وضعیت وزارت کار و اشتغال را بهبود می بخشد.

 

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه من جز استیضاح کنندگان نبودم، افزود: وزیر باید مدیریت، آگاهی، هوشمندی، درک سیاسی و اجتماعی و جرات انتقادپذیری داشته و قدرت پاسخگویی داشته باشد. به نظر می رسد، دکتر شریعتمداری در راس وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی بتواند عملکرد خوبی داشته باشند اما ابتدا باید برنامه ها و وعده هایشان را بشنویم.

 

سعیدی افزود: امیدواریم برنامه های آقای شریعتمداری برای وزارت کار؛ نظر نمایندگان را جلب و تامین کند.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر