کد خبر: 52940
A

شهردار تهران اندازه 3 وزیر است!؟

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز خانه ملت با فریاد «دو دو» مخالفت خود را با ماندن افشانی در شهرداری تهران اعلام کردند.

شهردار تهران اندازه 3 وزیر است!؟

به گزارش دیده بان ایران؛ طرح یک فوریتی استفساریه تبصره یک قانون اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان در نشست علنی امروز چهارشنبه (2 آبان ماه 97) مجلس شورای اسلامی مورد بررسی وکلای ملت قرار گرفت.

در جریان بررسی یک فوریت طرح یک فوریت طرح مستثنی کردن شهردار تهران از قانون منع بکارگیری بازنشستگان ، مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس که به عنوان یکی از طراحان این طرح به ایراد سخن پرداخت، زمانی که به جانب داری از شهردار تهران و ماندن وی در سمت خود پرداخت نمیاندگان با « دو دو» کردن و فریادهایی مخالفت خود را این سخنان اعلام کردند.

پس از آن، ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس نیز در موافقت با یک فوریت طرح مستثنی کردن شهردار تهران از قانون منع بکارگیری بازنشستگان، طی سخنانی عنوان کرد: جایگاه شهردار تهران به اندازه 3 وزیر است.

وی خطاب به نمایندگان ملت، افزود: آیا چنین فردی نباید در شهرداری تهران و سمت خود باقی بماند؟

در همین حال نمایندگان با اعتراض و صدای بلند اعلام کردند: « نه؛ نه. نباید بماند.»

نهایتا وکلای ملت نهایتا پس از استماع نظرات مخالفان و موافقان این طرح، با 94 رای موافق، 126 رای مخالف و 6 رای ممتنع از مجموع 230 نماینده حاضر در جلسه با یک فوریت مستثنی کردن شهردار تهران از قانون منع بکارگیری بازنشتگان مخالفت کردند./فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر