کد خبر: 52965
A

واکنش وزیر ورزش به حواشی نود: به وزارت ورزش مربوط نیست/ باید در صدا و سیما بررسی شود

وزیر ورزش درباره پخش نشدن برنامه 90 از شبکه سوم سیما گفت که این موضوع ارتباطی به وزارت ورزش ندارد و مساله ای است که باید در سازمان صدا و سیما بررسی شود.

واکنش وزیر ورزش به حواشی نود: به وزارت ورزش مربوط نیست/ باید در صدا و سیما بررسی شود

 

وزیر ورزش و جوانان گفت: این نهاد ورزشی آماده میزبانی فینال لیگ قهرمانان آسیا در 19 آبان ماه سالجاری در ورزشگاه آزادی تهران است.

به گزارش دیده بان ایران؛ «مسعود سلطانی فر» روز چهارشنبه در پایان نشست هیات دولت در پاسخ به سووال خبرنگار ایرنا این موضوع را مطرح و اظهار امیدواری کرد که تیم پرسپولیس نماینده ایران در این رقابت ها پس از سال ها قهرمان آسیا شود.

وی ادامه داد: در این دوره بسیار امیدواریم که بتوانیم این قهرمانی را در آسیا توسط تیم پرسپولیس کسب کنیم.

سخنان وزیر ورزش پس از آن صورت می گیرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا اخیرا 14 ایراد اصلی به ورزشگاه آزادی از جمله سیستم صوتی ورزشگاه و متصل به اسکوربورد، بهسازی تونل ورودی ورزشکاران و محل تردد آنها برای ورود و خروج به رختکن، بهسازی اتاق کار عکاسان و محوطه اطراف زمین چمن، بهسازی سکوی تماشاگران و نرده‌کشی بین زون‌ها، آماده‌سازی درمانگاه و اتاق کنترل دوپینگ و تامین امکانات پزشکی، ایجاد دبیرخانه ای.اف.سی و مسابقات و اتاق مربوط به نشست خبری، بهسازی جایگاه ویژه، بهسازی اتاق داوران و ناظران، مکانیزه‌ کردن سیستم بلیت‌فروشی و استفاده از گیت‌های ورودی برای کنترل دقیق تماشاگران را به فدراسیون فوتبال اعلام و هشدار داد که در صورت عدم رفع این مشکلات بازی فینال در کشور دیگری برگزار خواهد شد.

بر این اساس وزارت ورزش و شرکت توسعه اعلام کردند که تامین منابع مالی این ایرادها در حال برطرف شدن است و نگرانی بابت این موضوع وجود ندارد.

تیم فوتبال پرسپولیس هم شب گذشته (سه شنبه) و در بازی برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر السد قطر به تساوی یک بر یک دست یافت و با توجه به پیروزی یک بر صفر در دیدار رفت، برای نخستین بار فینالیست شد.

وزیر ورزش و جوانان سپس در بخش دیگری از سخنان خود که در جمع خبرنگاران صورت گرفت، درباره پخش نشدن برنامه 90 از شبکه سوم سیما گفت که این موضوع ارتباطی به وزارت ورزش ندارد و مساله ای است که باید در سازمان صدا و سیما بررسی شود.

سلطانی فر در پایان از اختصاص ارز ثانویه به تمام فدراسیون ها خبر داد و اظهار داشت که در روزهای اخیر 500 هزار یورو هم در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفت و به سایر فدراسیون ها هم این ارز تعلق می گیرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر